نایت ملودی » اخبار » اقتصاد » قیمت ها » قیمت خودرو » قیمت خودرو کاهش یافت!
خودرو
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور از کاهش قیمت خودروهای داخلی و خارجی در هفته گذشته خبر داد.
حسن زمانی افشار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد:‌ در هفته‌ای که گذشت قیمت خودروهای داخلی و خارجی در مقایسه با هفته قبل از آن مقداری کاهش یافت.
وی با بیان این‌که میزان کاهش قیمت‌ها در برخی از خودروهای داخلی کاملا محسوس بوده است، خاطرنشان کرد: به عنوان مثال قیمت خودروی پرشیا از ۳۶ به ۳۴ میلیون تومان رسیده است. قیمت پژو ۴۰۵ نیز از ۲۷ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۶ میلیون تومان کاهش یافته است.
رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور ادامه داد: قیمت رانا از ۳۳ به ۳۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، قیمت پراید فول از ۱۷ میلیون و ۳۰۰ هزار به ۱۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت تیبا از ۲۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
وی با بیان این‌که در خودروهای خارجی نیز میزان کاهش قیمت قابل توجه بوده است، تصریح کرد: در این هفته قیمت توسان فول از ۱۶۰ به ۱۵۶ میلیون تومان و هیوندایی IX55 از ۲۱۸ به ۲۱۱ میلیون تومان رسیده است. قیمت جنسیس نیز از ۲۶۰ به ۲۴۹ میلیون تومان کاهش یافته است.
زمانی افشار تصریح کرد: قیمت لندکروز از ۳۵۰ به ۳۳۰ میلیون تومان، پرادو دو در از ۲۳۰ به ۲۲۰ میلیون تومان و قیمت BMW 320I فول از ۲۸۵ به ۲۷۰ میلیون تومان رسیده است.
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت