نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » ترس تیم ملی کره ازتیم ملی ایران!

تیم ملی ایران

کاپیتان تیم ملی ایران می‌گوید صحبت‌های سرمربی کره به خاطر ترس او از تیم ملی ایران است.

جواد نکونام درباره اظهارات عجیب سرمربی تیم ملی کره، گفت: ترسی که آنها از تیم ملی ایران دارند، مربوط به امروز و دیروز نیست. آنها زمانی که مرحوم سیروس قایقران به تیم ملی کره گل زد از تیم ملی می‌ترسند. بعد از آن نوبت بازی معروف جام ملت‌های آسیا رسید که ایران با شش گل کره ای ها را شکست داد. بعد از آن نوبت بازی رفت ایران و کره رسید که توانستیم ۱۰ نفره آنها را در تهران شکست دهیم.

به گزارش ایسنا ، وی افزود: من نه برای کره ای ها کری می خوانم و نه به آنها جواب می‌دهم. حرف او بسیار زشت بوده است. یک ورزشکار نباید این حرف‌ها را بزند، چه برسد به سرمربی یک تیم . او اگر ناراحت است، می‌تواند ناراحتی‌اش را بر سر بازیکنان کره خالی کند که این نتایج را رقم زدند. ما ایرانی ها طوری هستیم که اگر کسی به ما کینه و دشمنی داشته باشد، در زمین بازی جوابشان را می‌دهیم.

نکونام درباره پیروزی ایران برابر لبنان و قطر هم گفت: ما با ۲۵ نفر قطر و لبنان را شکست دادیم. حمایت مردم و رسانه‌ها برای ما فراموش نشدنی است. ما می‌خواهیم پس از دو هفته‌ که مردم را خوشحال کردیم با برد برابر کره و صعود به جام جهانی کارمان را تکمیل کرده و مردم را شادمان کنیم.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت