مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » حواشی فوتبال ایران » خرج میلیونی مهدی امیرآبادی برای شکست استقلال

مهدی امیرآبادی

روز گذشته خبر اهدای پاداش مهدی امیرآبادی به بازیکنان تیم فولاد برای شکست دادن استقلال منتشر شد که در نوع خود جالب توجه بود. اینکه کاپیتان فصل پیش استقلال ۳۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی خریده و از هم‌تیمی‌هایش بابت شکست دادن ارتش ژنرال تشکر کرده است. البته مهدی در گفتگویی در این خصوص توضیح داد!

* شنیده‌ایم به بازیکنان فولاد هدیه داده‌ای تا استقلال را در تهران شکست دهند؟
– نه، اصلا چنین چیزی نیست. من از مدیران استقلال ناراحتم که هنوز حقم را پس از سال‌ها زحمت کشیدن برای این تیم نداده‌اند، اما این ربطی به تعلقات خاطرم ندارد. ضمن اینکه هفته‌ها از بازی استقلال و فولاد گذشته است.

* اما حسین فرکی، سرمربی فولاد در یک مصاحبه تازه گفت یکی از بازیکنان غیربومی تیم به سایرین برای پیروزی در یک بازی خارج از خانه پاداش داده است.
– من که این موضوع را نشنیده‌ام.

* اطلاعاتی که فرکی داد به شرایط تو نزدیک بود. حتی خبری منتشر شد که مهدی امیرآبادی ۳۰ کارت هدیه ۱۰۰ هزار تومانی خریده و به بازیکنان فولاد داده است!
– بگذارید داستان را برای‌تان روشن کنم. همه می‌دانند من روز قبل از بازی با استقلال مصدوم شدم و کارم به بیمارستان و بستری شدن و عمل جراحی کشید. دیدم تمام بچه‌ها دایم با من تماس می‌گیرند و نگران حالم هستند. من هم خواستم روحیه‌شان را بالا ببرم و برای‌شان هدیه گرفتم.

* پس این ربطی به استقلال و ناراحتی تو از مدیران تیم سابقت نداشت؟
– نه، تازه برخلاف آنچه گفتند، کارت‌های هدیه ۱۰۰ تومانی نبود! خلاصه اینکه من هیچ‌وقت از شکست استقلال به خاطر هواداران خوبش خوشحال نمی‌شوم، اما اینکه به فولاد تعصب داشته باشم چیز عجیبی نیست.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت