نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » اعلام برنامه‌های تیم ملی از سوی کی‌روش

کارلوس کی روش

جلسه هماهنگی سرمربی تیم ملی با رییس فدراسیون فوتبال برگزار شد.

به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، این جلسه با حضور علی کفاشیان، مهدی محمد‌نبی، کارلوس کی‌روش و امید نمازی در دفتر ربیس فدراسیون فوتبال برگزار شد. در این جلسه درباره اردوهای تیم ملی و هماهنگی بازی‌های دوستانه با عمان و عراق در مسقط و دوبی و همچنین دیگر مسایل تیم ملی تصمیم‌گیری‌هایی به شرح زیر انجام شد:

تیم ملی از ۲۴ اردیبهشت وارد اردو می‌شود. سپس سفری به عمان خواهد داشت تا روز اول خرداد دیداری دوستانه با تیم ملی عمان انجام دهد. تیم ملی پس از این بازی به امارات رفته و روز ۶ خرداد در دوبی به مصاف تیم ملی عراق می‌رود. پس از این بازی تیم ملی مستقیم به دوحه خواهد رفت تا در تاریخ ۱۴ خرداد با تیم ملی قطر در ششم مسابقه انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۴ برزیل بازی کند.

همچنین طبق بررسی‌های به عمل آمده و با توجه به برنامه بازی‌های مقدماتی جام‌جهانی و این‌که نتیجه صعود تیم ملی به جام‌جهانی به آخرین دیدار مقابل کره‌جنوبی ارتباط پیدا می‌کند، نیاز به همزمانی دیدارهای کره‌جنوبی – ایران در سئول و ازبکستان – قطر در تاشکند دیده می‌شود که فدراسیون فوتبال ایران به همین جهت از فیفا خواست تا این دو دیدار به صورت همزمان انجام شود. از سوی دیگر به جهت اهمیت مسایل داوری بازی‌های باقیمانده، فدراسیون فوتبال در مکاتباتش از فیفا خواسته است تا در دو دیدار مقابل قطر و لبنان، از داوران غرب آسیایی و در دیدار مقابل کره‌جنوبی از داوران شرق آسیایی برای سه بازی باقیمانده انتخاب نشوند.

پنجشنبه این هفته هم جلسه کفاشیان، کی‌روش، تاج و کاظمی به منظور برنامه آتی تیم ملی در ادامه راه و جانمایی تقویم تیم‌های ملی مطابق با تقویم فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزار خواهد شد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت