نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » مصاحبه و گفتگو » توهین حامد بهداد به زنان ایرانی + عکس

حامد بهداد، بازیگر سینمای ایران اخیرا در مصاحبه ای با یکی از نشریات فارسی زبان خارج از کشور در پاسخ به اینکه چرا زن ایرانی نمی گیرد، گفت: زن های ایرانی خیلی خشن هستند، تازه وقتی کتکشان می زنی شکایت می کنند و در مورد حقوق زنان حرف می زنند، به جای اینکه مثل زنان مالزی بعد کتک خوردن دستشان را به روی سینه شان جفت کنند و تعظیم کنند و بگویند ارباب عفو بفرمایید، تهدید می کنند که مهریه ام را به اجرا می گذارم و پدرت را در می آورم! با آن مادر حسودت! بعد هم بچه را با خودشان می برند و تو را می اندازند زندان! (خنده)

حامد بهداد

نظرات
07 آوریل 2013 :: ساعت 09:22
سارا پاکزاد

خب کاملآ مشخص شد که آقای حامد بهداد در چه خانواده عقب مانده و بی فرهنگی به دنیا آمده اند ایشان مرد بودن را در زدن و زور بازو می بینند البته باید به ایشان بگویم که پس حیوانی مثل خر از شما مرد تر است چون او جفتک می زند و زورش هم از شما بیشتر است من تعجب می کنم در قرنی که همه از برابری حرف می زنند انسانهای عقب مانده هم وجود دارند آن هم مثلآ هنر مند شرم باد.

08 آوریل 2013 :: ساعت 11:21
reza

damesh garm ras gofte

09 آوریل 2013 :: ساعت 23:06
یاسی صباح

اول اینکه این بهداد از طرز بازیش کاملا مشخصه پر از عقده اس . دوم اینکه عقده احترام داره که هیچ دختر ایرانی حاضر نیس بهش احترام بذاره و بله قربان گوی او باشه سوم اینکه ببینه اصلا ایرانی بهش دختر میده چهارم اینکه شیکر خورده

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت