نیکی کریمی

پس از حضور مجدد نیکی کریمی بدون حجاب اسلامی در محافل بین المللی، دبیرخانه جنبش «مقابله با عریانگری در سینمای ایران» بار دیگر در این رابطه اقدام به صدور بیانیه نمود.

متن این بیانیه به شرح زیر است:
بسم الله الرحمن الرحیم
با صلوات بر محمد و آل محمد(ص)، دبیرخانه «جنبش مقابله با عریانگری در سینمای ایران» با عرض تأسف در مورد ترویج بی قیدی و بی بند و باری هدف دار، توسط برخی از سینماگران کشور، به استحضار می رساند حضور مجدد خانم نیکی کریمی با پوششی منافی عفت و شأن زن مسلمان ایرانی در محافل بین المللی، برنامه ریزی هدف داری از سوی ضد انقلاب است که در صدد عادی سازی و مشروعیت بخشیدن به پروژه کشف حجاب نرم، در جامعه ایران اسلامی می باشد. بها دادن اغراق آمیز به یک بازیگر ساده و متوسط سینمای کشور در قالب فراهم سازی شرایط حضور وی در جشنواره های خارجی و محافل بین المللی، آن هم در نقش یک صاحب نظر و عضوی در هیئت داوران، در واقع بازیگردانی دشمنان نظام برای برجسته سازی یک شخصیت هنری و تبدیل وی به عنوان تریبون ضد ارزش های نظام و اسلام است. تأسف بار این است که در سال گذشته این بازیگر به عنوان داور جشنواره های داخلی نیز برگزیده شده بود.

alt

نیکی کریمی در جشنواره ابوظبی

alt

alt

نیکی کریمی در جشنواره ترکیه

این در حالی است که معاونت سینمایی وزارت ارشاد از لابی گری خود برای حضور سینما و سینماگران ایرانی در عرصه های بزرگ جهانی سخن می گوید. به نظر می رسد، این دست رفتارهای مدیریتی تا کنون عوارضی جز مقبول سازی آکادمی صهیونیستی اسکار و مطرح ساختن یک بازیگر محبوب ضد انقلاب را در پی نداشته و جا دارد، مدیران این عرصه در نحوه عملکرد خود به طور عاجل تجدید نظر نمایند تا بیش از این تمامیت فرهنگی جمهوری اسلامی ایران خدشه دار نگردد.

 

alt
جای تعجب نخواهد داشت اگر در آینده نزدیک این بازیگر زن سینمای ایران و مورد نظر ضد انقلاب را در تریبون های دشمنان قسم خورده نظام ببینیم که نظیر عناصری همچون گلشیفته فراهانی به نقش آفرینی می پردازد.

لذا از مسئولین مربوطه درخواست می گردد، قبل از آنکه بار دیگر، حرمت و شأنیت بانوان ایرانی و طهارت فرهنگی کشور مورد اهانت قرار گیرد، تدابیری بیندیشند که ضمن حفظسیاستجذب حداکثری، پروژه های جریان های ضد ایرانی را ناکام بگذارند.
حسبنا الله و نعم الوکیل
دبیرخانه جنبش مقابله با عریانگری در سینمای ایران

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت