نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » احتمال بازگشت دایی به پرسپولیس درلیگ سیزدهم

علی دایی

کنفرانس خبری سرمربی تیم فوتبال راه آهن در آستانه بازی با ذوب آهن فارغ از مباحث خبری مربوط به این بازی برای برخی منتقدان مسائل قابل توجهی دیگری نیز به همراه داشت،به عنوان مثال یکی از این مسائل موضوع پرسپولیس و موفقیت این تیم در دیدارهای پیش رو بود،علی دایی که در هفته‌های اخیر درباره پرسپولیس به هیچ وجه اظهارنظر نمی‌کرد این هفته در این باره اظهارنظر کرد و از علاقه بسیار زیاد خود برای موفقیت این تیم سخن گفت.

به گزارش رجانیوز، سرمربی تیم فوتبال راه آهن در حالی که از تعهد خود به باشگاه راه آهن سخن می‌گفت، نکات قابل توجهی را درباره باشگاه پرسپولیس به میان آورد، تا نشانه‌های علاقه سرمربی راه آهن برای بازگشت مجدد بهه پرسپولیس برای افکارعمومی و هواداران این تیم پرطرفدار نمایان شود.

علی دایی در اظهارنظر خود درباره پرسپولیس، با کنایه به آن دسته از افرادی که خود را متعلق به پرسپولیس می‌دانند، گفت:«تمام افرادی که روزی در پرسپولیس کار کرده‌اند وظیفه‌شان این است که در تمام شرایط از تیم حمایت کنند. زیرا این تیم میلیون‌ها هوادار دارد و از خدای من است که امسال در پرسپولیس در لیگ و جام حذفی موفق باشد. خوشحال کردن مردم ساده نیست. دلخوشی مردم فقط به فوتبال است. با نتیجه گرفتن تیم‌های استقلال و پرسپولیس مردم خوشحال می‌شوند. وظیفه هم است که از تیم حمایت کنند.»

وی همچنین در ادامه گفت:«من احترام خاصی به هواداران پرسپولیس می‌گذارم اما اکنون یک راه‌آهنی هستم و مطمئنا با برد راه‌آهن خوشحال می‌شوم. نمی‌توانم خود را فریب بدهم و چهره دیگری از خود نشان دهم. شاید خیلی‌ها در حرف خود را عاشق نشان دهند. حتی در محافل خصوصی مواردی را عنوان می‌کنند. در هر تیمی که کار کنم، ارجحیت من موفقیت آن تیم است. هیچ موقع احساسات خود را دخیل نمی‌کنم. از جان و دل مایه می‌گذارم.»

وی در ادامه سخنان خود درباره پرسپولیس، به خبر منتشر شده از سوی یکی از سایت‌های خبری مبنی بر مذاکره‌اش با چند بازیکن سرشناس پرسپولیس برای حضور در تیم فوتبال راه آهن اشاره کرد و در این باره گفت:«وقتی هنوز شرایط خودم در باشگاه مشخص نشده که می‌مانم یا نه، چطور می‌توانم با بازیکن صحبت کنم. به نظرم این موضوع شیطنت برخی تیم‌هاست زیرا پرسپولیس بازی مهمی در جام حذفی مقابل داماش دارد که برای این تیم تاثیر‌گذار است. مطرح کردن چنین مواردی روی مربی و بازیکن تاثیر می‌گذارد. به هیچ عنوان دنبال چنین مواردی نبوده‌ایم.»

اظهارنظر صریح علی دایی درباره علاقمندی‌اش نسبت به موفقیت پرسپولیس و عدم مذاکره با بازیکنان پرسپولیس برای حضور آنها در ترکیب فصل آینده راه آهن تهران نشان می‌دهد او برای فصل آینده‌اش هنوز تصمیمی نگرفته است از این رو نمی‌خواهد اخبار غیر واقعی جایگاه وی نزد هواداران پرسپولیس را خراب کند چون او نیم نگاهی به حضور درکادر فنی تیم پرسپولیس نیز دارد.

به همین دلیل او در سخنان خود کاملا محتاطانه اظهارنظر می‌کند و با به کار بردن کلمات خاص تلاش می‌کند همانند گذشته جایگاهش بین هواداران را حفظ کنند تا اگر زمینه برای بازگشت وی فراهم شد پشتوانه مردمی‌اش را در این تیم از دست ندهد به همین علت خیلی زودتر از آنچه تصور می‌رفت درباره علاقمندی خود نسبت به موفقیت پرسپولیس در رقابت‌های جام حذفی سخن گفت تا کسی درباره او پیش داوری نکند.

هرچند علی دایی در سخنان خود تاکید کرده تا روزی که با راه آهن قرارداد دارد به موفقیت این تیم فکر می‌کند اما تمام هواداران پرسپولیس به این مساله اشراف دارند که او به چه میزانی به فعالیت در کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس علاقمنداست از این رو چنانچه پیشنهادی برای فعالیت مجدد وی در پرسپولیس به او ارائه شود وی بدون معطلی این مساله را می‌پذیرد حتی اگر این مساله از سوی رویانیان به وی مطرح شود.

پس اگر شاهد مذاکره پیش از موعد رویانیان و علی دایی برای فصل آینده بودید زیاد تعجب نکنید چون احتمال وقوع این مساله بسیار زیاد است مگر این که اتفاقات دیگری روی بدهد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت