نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » مدل پوشاک کودک و نوجوان » مدل های لباس محرمی دخترانه جدید برای محرم سال ۱۴۰۰

ماه محرم برای همه ما شیعیانِ ایران زمین، ماه عزیز و بزرگی است. در طول ماه محرم و صفر تمام شهر و ساکنان آن سیاهپوش هستند و غمی بزرگ در چشم ها دیده می شود. محرم امسال، یعنی سال ۱۴۰۰، در روز ۱۹ مرداد ماه شروع می شود.

ماه محرم یا محرم‌الحرام اولین ماه تقویم اسلامی (هجری قمری) و به باور مسلمانان از جمله ماه‌ های حرام است. این ماه برای شیعیان بسیار مقدس میباشد و حوادث بسیار زیاد تاریخی و معنوی در آن رخ داده است. بسیاری از شیعیان در این ماه برای امام حسین علیه السلام گریه و عزاداری کرده و سینه زنی و هیئت میگیرند و افرادی را که به هیئت بروند اطعام میدهند، زیرا معتقد هستند که این کارها پس از مرگ به آن ها خیر و ثمر می رساند و گناهان آن ها نزد خداوند آمرزیده میشود.

ما در ادامه این مطلب تصمیم داریم تعدادی مدل لباس دخترانه جدید برای محرم امسال را به شما ارائه دهیم، اما قبل از آن ویژگی های یک لباس مناسب برای کودک را مورد بررسی قرار می دهیم. فراموش نکنید که در انتخاب لباس کودک، راحتی او بر شیک بودن لباس ارجحیت دارد.

نکات خرید لباس

چیزی که خرید پوشاک بچه گانه را ریسکی می‌کند رشد سریع کودکان و موضوع مورد پسند قرار گرفتن آن توسط آن‌ها است. از طرفی شما باید ویژگی‌های مختلفی مثل جنس لباس را در نظر بگیرید تا در ازای پرداخت مبلغ مشخص، کودک حداکثر استفاده از آن لباس را تا سن مشخصی داشته باشد.

امنیت کودک

یرای لباس کودک امنیت حرف اول را می زند. لباس هایی را انتخاب کنید که دکمه، پاپیون و بند نداشته باشند. از خرید لباس های کودک با دکمه های کوچک، بدلیجات دکوری، پاپیون و … اجتناب کنید، چراکه خطر خفگی را برای کودکان در پی دارد. لباس هایی که بندهای بلند دارند ممکن است دور دست و پا یا گردن کودک بپیچد، کاملاً نا امن هستند. مهم ترین نکته آن است که در صورت وجود تزیینات در لباس کودک، این تزیینات به لباس محکم دوخته شده باشند.

توجه به وزن

لباس کودک را بر اساس وزن کودک تهیه کنید نه سن. در خرید لباس کودک سن معیار مناسبی نیست. سایز در برندهای مختلف متفاوت است؛ به همین دلیل وزن کودک معیار مناسب تری است، هرچند بسیاری از لباس های کودک بر اساس سن کودکان دسته بندی شده اند.

لباس با کیفیت

خریدن لباس با کیفیت می‌تواند شما را برای مدت زیادی از فکر کردن به خرید مجدد لباس برای کودکتان راحت کند درست مانند پسر بچه ها دختر بچه ها نیز فعالیت و تحرک بالایی دارند ممکن است در عرض چند ثانیه لباسشان را کثیف و یا پاره کنند به همین دلیل خریدن یک لباس با کیفیت می تواند برای شما بسیار کاربردی باشد

لباسهایی با دوام و با کیفیت بالا انتخاب کنید که در اثر شستشو منظم خیلی زود پاره و خراب نشوند.

تعیین بودجه

برای این که بتوانید لباس درست بخرید باید میزان هزینه پرداختی برای لباس کودک را مشخص کنید عاقلانه تر این است که حداکثر هزینه پرداختی برای لباس را مشخص کنید بعد از آن اقدام به خرید لباسی با کیفیت با مبلغ قرار داده شده کنید

اگر بودجه شما محدودیتی نداشته باشد خیلی زود با لباس های گران قیمت مارک دار غیرضروری روبرو خواهید شد.

توجه به علایق کودک

شما می توانید علایق فرزندتان را به خوبی بشناسید مثلاً کارتون مورد علاقه او و یا دنیای فانتزی مورد علاقه اش با توجه به دانستن این موارد می توانید لباس هایی را برای روزمره آن تهیه کنید که بسیار مناسب اند و روحیه فرزند شما تاثیر خواهد داشت

در حال حاضر محبوب ترین شخصیت ها شخصیت‌های داستانی داخل انیمیشن ها اند که می توانید با توجه به انیمیشن مورد علاقه فرزندتان نسبت به خرید لباس دخترانه اقدام کنید.

انتخاب اکسسوری

کسسوری ها می تواند کودک شما را بسیار جذاب تر کنند اکسسوری هایی مانند کلاه کمربند کیف و زیورآلات بخش های جدا نشدنی از استایل دختر بچه ها هستند که می‌توانند به آنها اضافه شوند.

بهترین ویژگی های لباس

لباس کودک باید به گونه ای باشد که پوشیدن و در آوردن آن ها از تن راحت باشد. لباس پوشاندن به نوزادی که دائماً تکان می خورد، واقعاً سخت خواهد بود. به همین دلیل در ادامه نکاتی ارائه می شود که می توانید از این نکات استفاده کرده و بهترین لباس کودک را تهیه کنید؛ به طوری که پوشاندن لباس کودک دیگر کار سختی نباشد و این کار را برایتان ساده کند:

یقه گشاد لباس، پوشاندن آن را به تن کودک راحت می کند. اگر لباسی را باید از سر به کودک بپوشانید، این کار را بسیار سریع انجام دهید؛ چراکه کودکان زمانی که احساس خفگی کنند، می ترسند.

زیپ و بند هایی که در جلوی لباس وجود دارند، نسبت به بندها و زیپ های پشت لباس، پوشیدن لباس را راحت تر می کنند.

آستین گشاد برای لباس کودک، پوشاندن آن را راحت تر می کند.

لباس های قابل شستشو انتخاب کنید. لباس های دارای عبارت «قابل شستشو با ماشین لباسشویی» هنگام شستشو با دست و اتوکشی باعث صرفه جویی در زمان و انرژی شود.

نکته مهم

به هیچ عنوان لباس های پسرانه را جایگزین لباسهای دخترانه نکنید پوشاندن لباس های پسرانه به دختران باعث می شود که کودک شما از نظر جنسیتی دچار نارضایتی شده و آسیب های روحی و آسیب های روانی ببیند توصیه می کنیم که در خرید لباس های دخترانه بچگانه اگر در جنسیت لباس شک دارید از خرید کردن اجتناب کنید

انتخاب لباس را به کودکتان بسپارید اما برای آن محدودیت هایی نیز در نظر بگیرید این روش بهترین روش برای خریدن لباس برای کودک شما می باشد

انتخاب لباس با توجه به سن

دختران یک تا دو سال

با توجه به اینکه دختر بچه‌ها در این سن کنجکاو و دارای جنب وجوش بسیاری هستند از لباس های اسپرت و بلوز و شلوار برای استفاده کنید

بچه ها در این سنین تازه راه رفتن را شروع کرده و قصد دارند همه جا سرک بکشند حوصله جمع کردن دامن پر چین یا آستین‌های بلند را ندارند بهتر است از لباس های ساده و متناسب با فصل استفاده کنیم به این ترتیب می توانید برای این دختربچه ها شرایط فوق العاده ای برای تجربه کردن ایجاد کنید

دختران سه تا چهار سال

دختران در این سن کاملاً متفاوت لباس می پوشند طرفدار دنیای مد هستند و جذابیت برای آنها معنای خاص دارد آنها به تفاوت های لباس های خود و هم سن و سال های خود بسیار توجه می کنند و به همین دلیل است که دختران زیادی را در این سن و سال دیده ای که با اشک های خشکیده بر صورت به دنبال لباس مورد علاقه خود در مغازه های لباس بچه گانه هستند.

تاریخ: 19 جولای 2021
نویسنده: ملیکا صمدی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت