مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » اندیشه و مذهب » شخصیت ها » از آرش نادی بازیگر سریال خانه سبز (علی کوچولو) چه خبر!؟

سریال به یاد ماندنی خانه سبز در سال ۱۳۷۵ یکی از پربیننده ترین سریال های ساخته شده در تلویزیون است.بازیگرانی چون محروم خسرو شکیبا, رامبد جوان, مرحوم حمیده خیرآبادی, مهرانه مهین ترابی و آتنه فقیه‌نصیری در این سریال ایفا نقشی کردند. در این سریال نقش علی خردسال را ارش نادی بازی می کرد.

مگر می شود علی کوچک و بینوای خانه سبز، کودک پنج ساله ای که تمام حسرت زندگی اش فقدان پدر بود را فراموش کرده باشید. او کسی نیست جز آرش نادی، از بازیگرانی که فعالیتش در عرصه بازیگری را ادامه نداد. همچنین یکی از تهیه کنندگان تلویزیون چند سال پیش در قالب مصاحبه ای اعلام کرد که آرش نادی تمایلی به خبر رسانی هم ندارد. جالب است که رامبد جوان نیز در یکی از پست هایش اعلام کرده بود ما برای دعوت از آرش نادی خیلی پیگیری کردیم، اما به نتیجه ای نرسیدیم.

آرش نادی، علی کوچک و بی نوای «خانه سبز» یکی از بازیگرانی است که برای خیلی از مخاطبان تلویزیون خاطره ساز بوده است. کودکی شیرین زبان که همان زمان برای خیلی ها سوال بود چطور می تواند این دیالوگ های سخت را به یاد بسپارد. بازیگری که مسعود رسام او را از مهد کودک پیدا کرده بود اما بعد از خانه سبز و البته سرزمین سبز دیگر از او در دنیای بازیگری خبر نبود. البته مسعود رسام سال ها پیش در مصاحبه ای گفت: «خانواده آرش علاقه ای ندارند که پسرشان بازیگر شود ولی با بازپخش های مجدد این سریال قطعا خیلی ها دل شان برای علی بینوای خانه سبز تنگ می شود.»

آرش نادی را چطورپیدا کردید؟

یک مهدکودک به ما معرفی کرده بودند که رفتیم از بین بچه‌هایش بازیگر انتخاب کنیم. آرش نادی را در میان بچه‌های کلاس آمادگی انتخاب کردیم. او انتخاب اولمان بود. بعدها با او در «سرزمین سبز» هم بودیم.

• الان آرش نادی کجاست؟

بعد از «سرزمین سبز» خانواده‌اش خیلی تمایل به بازیگری او نداشتند. البته حق هم داشتند؛ ما زمان زیادی را از آنها می‌گرفتیم، آرش نادی کلاس دوم دبستان را می‌خواند و به درسش لطمه می‌خورد. خود من هم اگر بچه‌ام در این شرایط می‌خواست درس بخواند، قبول نمی‌کردم. تا چند سال قبل ازش خبر داشتیم. حالا تبدیل به جوان ۲۰ ساله‌ای‌ شده و خبری ازش ندارم ولی می‌دانم که آرش نادی وارد دنیای بازیگری نشده است.

 رامبد جوان با آخرین پستی که در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده از هنرپیشه ای به نام آرش نادی یاد کرد که در آن مجموعه نقش پسر عمه او را بازی می کرد و نام این پسر در سریال علی بود.

اکنون رامبد جوان بسیار دلتنگ علی کوچولوی خانه سبز است و از تلاش بی ثمر خود برای پیدا کردن او می گوید.

رامبد جوان نوشت:
سلام، حسام رحمانیان دوست قدیم و عزیز برام این عکس رو فرستاد، چه دورانى بود و چه زود مى گذره، آرزو مى کنم على کوچولوى ما(آرش نادى) هر جا هست سالم و درجه یک باشه، و کاش پیداش کنیم که بیاد خندوانه، عجیبه که هر کارى کردیم نتونستیم پیداش کنیم.

تاریخ: 05 آگوست 2020
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: شخصیت ها
برچسب ها:
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت