مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » آشپزی و خانه داری » خانه داری » بهار را به درون خانه بیاورید

بهار را به درون خانه بیاورید

در زمان قدیم که همه در خانه های حیاط دار زندگی می کردند هر قدر هم حیاط خانه کوچک بود همیشه حتی به اندازه یکی دوتا موزائیک هم که شده جای خالی برای کاشتن گل و گیاه می گذاشتند و مژده آمدن بهار را با کاشتن بنفشه های زرد و آبی در باغچه ها به یکدیگر می دادند.

این روزها با رواج آپارتمان نشینی دیگر نه آن حیاط ها وجود دارند و نه اثری از باغچه های پر گل بهاری می بینیم چیزی که عوض نشده ما و عشق مان به طبیعت است.

بهار را به درون خانه بیاورید

در این آپارتمان های کوچک و بزرگ جای همه چیز در نظر گرفته شده به جز گل و گیاه و همه شکایت می کنند که ما طبیعت را خیلی دوست داریم ولی جایی برای آن در خانه نداریم به همین خاطر من یک سری ایده های جالب و ارزان دارم که هر کسی میتواند از آنها برای کاشتن گل و گیاه استفاده کند.
بهار را به درون خانه بیاورید

مثلأ میتوانید از فنجان های تک باقیمانده از یک سرویس ظرف های چینی و یا قوری های ترک خورده و بدون در بجای گلدان استفاده کنید و آنها را بشکل زیبایی در کنار هم قرار دهید یا از چکمه های پلاستیکی یک چمدان قدیمی و حتی قوطی های کنسرو و شیشه های پلاستیکی نوشابه به عنوان گلدان و یا باغچه کوچک استفاده کنید .

بهار را به درون خانه بیاورید

باید با دقت به دور و برمان نگاه کنیم حتمأ چیزهای جالبی پیدا می کنیم اگر شما هم ایده تازه ای دارید از آن عکس بگیرید و برایمان بفرستید به این ترتیب بهار و طبیعت را به اشتراک بگذاریم.

بهار را به درون خانه بیاورید

گلدون-حلبی

کتاب-گلدون

گلدون-پنجره

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت