نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » حواشی فوتبال جهان » پاسخ دندانشکن”نیمار” برای طرفداران پاری سن ژرمن!
پاری سن ژرمن
در طی اخبار منتشر شده و گفتگویی با نیمار، او واکنش قابل توجه و جالبی را به هواداران PSG (پاری سن ژرمن) نشان داد. در ادامه ی خبر با ما همراه شوید تا متن این گفتگو را به همراه جزئیات مشاهده کنیم. با ما همراه باشید.
نیمار در وضعیتی که بارها مورد توهین هواداران پاری سن ژرمن قرار گرفت بود، موفق شد تک گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه ۹۳ با یک قیچی برگردان فوق العاده به نتیجه برساند. حالا او به اتفاقات بازی مقابل استراسبورگ واکنش نشان داده است. نیمار مدعی شد قصد جدایی داشته اما حالا از هواداران خواسته در طول فصل تیم را حمایت کنند.

نیمار پاسخ داد:

“بله همه می دانستند که من علاقه دارم از پاری سن ژرمن جدا شوم و این خواسته من بود. احساس بسیار بدی دارم و از همین حالا می دانم که هر بازی ای که در خانه پاری سن ژرمن انجام می دهم مانند یک بازی خارج از خانه برای من خواهد بود.

نه برای من فضا خیلی پیچیده نبود و من خیلی آرام هستم همه ما آگاهیم که چه اتفاقی رخ است (اشاره به مذاکرات در طول تابستان برای بازگشت این بازیکن به بارسلونا)، درک می کنم  که برای هواداران پاریس بسیار سخت است. اما از این پس، من بازیکن PSG هستم. اگر آنها می خواهند سوت بزنند؛ مشکلی نیست. بیش از ۲۵ بازیکن در ترکیب تیم حضور دارند و شما نمی توانید روی یک نفر تمرکز کنید.

بازیکنان دیگر شایسته ی این وضعیت نیستند. ما یک تیم داریم و باید از این باشگاه حمایت کنیم، از پاریس حمایت کنیم. وقتی تماشاگران پشت تیم باشند، در کنار هم ما قوی تر هستیم. ما با تیمی روبرو شدیم که دفاعی بازی می کرد به دنبال ضد حمله بود. آنها بازی خوبی انجام دادند اما در نهایت ما موفق شدیم یک گل بزنیم و سه امتیاز را به دست بیاوریم.”

تاریخ: 15 سپتامبر 2019
نویسنده: ملیکا صمدی
نظرات
31 اکتبر 2019 :: ساعت 06:00
شركت توليدي سپهر سداد جام جم( شركت پايا كيسه)

نیمار یکی از با اخلاق ترین و بهترین های دنیای فوتبال هست و من به ایشون خیلی علاقه دارم.

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت