نایت ملودی » خانواده » مدل لباس و مد روز » اصول و نحوه پوشش لباس » کفش های اسنیکر چه هستند و انواع آن ها چگونه است؟

انواع اسنیکر

سلام دوستان عزیزم. امروز می خواهیم به شما انواع کفش های اسنیکر را معرفی کنیم و ببینیم تفاوت اسنیکر ها با کتانی ها چیست؟ آیا اسنیکر ها تعریفی کلی از انواع کتانی ها هستند یا خیر؟ با یکدیگر به دنیای اسنیکر ها سفر خواهیم کرد تا بیشتر با این سبک از کفش آشنا شویم. با ما همراه باشید!

کفش های اسنیکر چگونه اند؟

اسنیکر از فعل انگلیسی اسنیک به معنای آرام راه رفتن است و معمولا به کفش‌های خیلی راحت خطاب می‌شود. کفش‌هایی که به مراتب راحت‌تر از کفش‌های رسمی است. اسنیکرها انواع مختلفی دارند، هر کدام از اسنیکرها به هر اندامی نمی‌آید پس باید توجه داشته باشیم زمانی که اسنیکری انتخاب می‌کنیم با فرم اندام ما هماهنگ باشد.

تفاوت اسنیکر یبا کتانی چیست؟

کتانی ها معمولا ساختاری دارای بند و لبه ای داخلی دارند. این کفش ها از نظر ظاهری همگی دارای بند و بدنه ای ضخیم هستند. این تعریف یک واژه ی فارسی است که به کفش های ورزشی گفته می شود اما اسنیکر ها تمامی کفش هاس اسپرت و غیر رسمی را در بر می گیرد. در واقع کتانی ها صرفا یک مجوعه از کفش ها را در بر می گیرند اما اسنیکر ها کلی تر هستند و مجموعه ی تمام کفش های غیر رسمی را در بر می گیرند.

انواع اسنیکر ها:

در ادامه می خواهیم با دسته بندی های کفش های اسنیکر آشنا شویم. با ما همراه باشید.

اسنیکر ساق کوتاه:

اسنیکر های ساق کوتاه، محبوب ترین نوع اسنیکر ها هستند. آن ها ظاهری ساده دارند و بسیار راحت هستند. این نوع اسنیکر ها معمولا انتخاب کسانی است که قصد دارند تایم زیادی را پیاده روی کنند.

اسنیکر ساق کوتاه

اسنیکرهای ساق بلند

این نوع استیکر مناسب برای افراد بلند قد است زیرا قد آن ها کمی کوتاه تر نمایش می دهد. اما در مجموع اسنیکر های ساق دار به افرادی که قد کوتاهی دارند یا نمی خواهند قدشان کوتاه تر نمایش داده شود توصیه نمی شود.

اسنیکر ساق بلند

اسنیکر های mid top

این نوع اسنیکر ها از سمت جلو ، لبه ی بلندی دارند و به اصطلاح زبانه ی داخلی کفششان بلند تر از ساق کل کفش است. این نوع کفش ها به علت اینکه  از سمت جلو دارای ساق بلند تری هستند فانتزی تر به نظر می آیند و برای پوشش های اسپرت و استایل های خاص و فانتزی بیشتر استفاده می شوند.

اسنیکر های mid top

اسنیکر تنیس

این نوع اسنیکر ها از نظر ظاهری کمی مشابه آل استار ها هستند اما نوع دوخت و ظاهر آن ها متفاوت است زیرا دارای بافتی یکدست و راحتاز جنس چرم و چرم سوئدی و پارچه ها هستند. این نوع اسنیکر ها به علت اینکه بسیار راحت هستند در میان مردم بخصوص جوان تر ها طرفداران زیادی دارند.

اسنیکر تنیس

اسنیکر های زالام زیمبو

این نو اسنیکر ها به علت بافت چند رنگ و مدل تکه تکه ایشان معمولا رنگ بندی کاملا یکدستی ندارند. اکثرا به این دسته و اسنیکر های ساق کوتاه کتانی گفته می شود.

اسنیکر تنیس

تاریخ: 27 جولای 2019
نویسنده: ملیکا صمدی
نظرات
29 جولای 2019 :: ساعت 14:11
ریحانه

عالین ممنون کامل ترین توضیح بود

29 جولای 2019 :: ساعت 14:13
سهیلا نخعی

سپاس

نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت