داشتن یک رابطه زناشویی موفق از مهم ترین اصول یک رابطه دو‌طرفه است که زمینه‌ی داشتن یک زندگی ایده آل را فراهم می‌کند. اما برای داشتن یک رابطه زناشویی موفق باید اصولی را رعایت کنیم.

درست است که گاهی اوقات درگیری‌ها و اختلافات، شما را نسبت به همسرتان دل‌سرد می‌کند و گاهی بروز خشم، بی‌حوصلگی، و بی‌احساسی باعث کم‌توجهی شما به همسرتان می‌گردد، اما بهتر است در این مواقع کمی منطقی باشید تا بر این مشکلات پیروز شوید.

تفاوت های یکدیگر را بپذیرید

یکی از شگفتی های آفرینش، وجود تفاوت ها بین زنان و مردان است. بیولوژیست ها و پژوهش گران، پس از بررسی و تحقیق های متعدد، به این نتیجه دست یافتند که رفتارهای ذهنی و فکری زنان و مردان در پاره ای از صفت های اصلی به صورت ذاتی، با هم فرق داشته و تحت تاثیر جنسیت، به گونه ای متفاوت از یکدیگر، عمل می کنند. بنابراین این تفاوت ها را بپذیرید.

خلاقیت و تنوع داشته باشید.

یکنواختی زندگی؛ عشق را هرز می دهد ، اما تنوع در زندگی ریشه های عشق را هر روزه آبیاری می کند و حرارت عشق را شعله ورتر می کند. اما برخی از همسران از این راز بی اطلاع هستند و یا نمی دانند که چگونه می توانید تنوع ایجاد کنند.:

  • خصوصیات فردی همسر خود را شناسایی کنید. این که از چه رنگی خوشش می‌آید؟ چه غذاهایی را دوست دارد؟ به چه تفریحاتی علاقه ‌مند است؟
  • هر چند وقت یک بار یک نامه بنویسید و آن را در جیب یکی از لباس‌ های همسرتان پنهان کنید.
  • با خرید کاندوم و خرید ژل لوبریکانت نسبت به ایجاد تنوع و افزایش لذت در رابطه زناشویی خود اقدام کنید.
  • همیشه در برابر او خدا را شاکر باشید که همسری هم چون او برایتان مقدر کرده است.
  • حتما مسائل بهداشتی و نظافتی را رعایت کنید.

تنوع در ظاهر

نیازی نیست همیشه آرایش کرده و هر روز با یک مدل لباس باشید. بلکه همیشه آراسته و تمیز و مرتب باشید اما گاهی خاص باشید. گاهی از لباس‌های خاص با رنگ‌های خاص استفاده کنید و سعی کنید آرایشتان همیشه یک مدل نباشد. کاری کنید که در همسرتان ذوق آمدن به خانه را چندین برابر بیشتر کنید و در عین حال خودتان هم از عکس العمل همسرتان ذوق زده خواهید شد و این خود یک نوع تنوع در زندگی زناشویی است.

گاهی برخی از افراد تصور می‌کنند شادی و نشاط و خوشگذرانی فقط مختص دوران نامزدی و عقد است. شنیده‌اید برخی می‌گویند در دوران عقدتان خوب خوش بگذرانید دیگر وارد زندگی مشترک که بشوید انقدر مشکلات دارید که فرصتی برای تفریح ندارید! اما برعکس بعد از ازدواج تازه فرصت‌های باهم بودن بیشتر می‌شود؛ از طرف دیگر محدودیتی برای رفت و آمد وجود ندارد و طرفین به راحتی می‌توانند برای زندگی خود تصمیم بگیرند و در واقع با زیر یک سقف رفتن می‌توان تنوع های زیادی در زندگی ایجاد کرد اما این دیگر بستگی به شما دارد که چگونه زندگیتان را هیجان انگیز و شاد کنید.

نکاتی برای خرید کاندوم و خرید ژل

پایین بودن میل جنسی یکی از موانع برای دست یافتن به ارگاسم است. تقویت‌کننده‌های مختلفی برای میل جنسی وجود دارد که این روزها بسیار محبوب شده‌اند از جمله ژل روان کننده که نه تنها باعث جلوگیری از انزال زودرس می شوند بلکه باعث بالا بردن گردش خون در اندام جنسی، افزایش تحریک جنسی، و سرعت برانگیختگی می شوند و به غلبه بر خشکی واژن کمک می‌کنند.

انواع اسپری تاخیری موجود در بازار هم می تواند به مردان کمک کند تا در رابطه ی طولانی‌تر با شریکشان بمانند. از آنجایی که زنان دیرتر از مردان ارضا می شوند لزوم استفاده از روشی برای طولانی‌کردن رابطه و لذت‌بردن طرفین امری ضروری محسوب می‌شود. امروزه انواع کاندوم نیز هستند که متناسب با نیاز شما می توانند انزال را به تاخیر انداخته و حس جدیدی به شریک جنسی‌تان منتقل کند.

برای خرید انواع محصولات رابطه زناشوئی از فروشگاه هپیکس اقدام کنید.

هدیه‌های بی‌مناسبت

یک راه دیگر برای ایجاد تنوع در زندگی مشترک هدیه های بی مناسبت می باشد. برای همسرتان وقت بگذارید و برایش چیزهایی مثل لباس یا روسری بگیرید و آنرا کادو کنید‌. برای اطمینان به فروشنده بگویید که در صورت مورد پسند واقع نشدن همسرتان برای تعویض یا تغییر رنگ جنس خریداری شده‌، مجدداً به مغازه مراجعه خواهید کرد‌. وقتی به خانه رسیدید هدیه را به همسرتان تقدیم کنید و بگویید که فقط به مناسبت دوست داشتن برای او هدیه خریده‌اید‌! آیا همیشه باید برای ابراز محبت و عشق به دنبال مناسبت‌ها گشت‌!؟

به قول و قرارهایتان سر وقت عمل کنید

اگر به همسرتان قول داده‌اید که در زمان معینی کار خاصی را که مد‌نظر اوست‌، انجام دهید حتماً به قول خودتان عمل کنید‌. خوش قول بودن برای خانم‌ها اهمیت بسیاری دارد‌. اگر انجام کاری در توان شما نیست هرگز قول آن را ندهید‌.

وسایل خانه برای خانه هستند!

هرچقدر هم که خانم شما کدبانو و خانه‌دار باشد‌، اما این اصلاً گزینه مناسبی نیست که به همسرتان به عنوان کادو؛ وسایل خانه هدیه بدهید‌! شاید با خرید برخی از لوازم خانه همسرتان ابراز خوشحالی کند اما قطعاً در دلش با خود خواهد گفت که این برای خانه بود‌! پس من چه؟ به روحیه زنانه همسرتان احترام بگذارید و اگر برای خانه وسیله‌ای را که لازم داشتید خریداری کردید در کنارش یک هدیه هم برای همسرتان بگیرید.

هدیه‌هایی مورد علاقه خودتان

اگر از لباس خاص یا عطر خاصی خوشتان می‌آید‌، آن‌ را برای همسرتان تهیه کنید‌. تجربه ثابت کرده خانم‌ها در خرید کردن خیلی خوش سلیقه‌تر و ریز‌بینانه‌تر از آقایون عمل می‌کنند‌، پس خیالتان راحت باشد که کار به تعویض و دردسر نخواهد رسید .هر آنچه را که دوست دارید برای همسرتان هدیه بگیرید و بی‌مناسبت یا با مناسبت به او تقدیم کنید‌.این یکی از روشهای ایجاد تنوع در زندگی مشترک می باشد.

بهترین هدیه

یکی از بی‌نظیرترین هدیه‌هایی که می‌توانید به همسرتان بدهید‌، تهیه یک لباس فوق‌العاده زیبا و جذاب برای خودتان است‌. البته رنگی را انتخاب کنید که همسرتان خیلی دوست دارد‌. شما با پوشیدن آن لباس نشاط را به همسرتان می‌بخشید‌. از این نوع هدیه‌ها زیاد به همسرتان بدهید تا تنوع در زندگی زناشوئیتان برقرار گردد.

نکات پایانی برای یک رابطه زناشویی موفق

انتخاب هدیه مناسب یک هنر است و علاوه بر این یک متد روانشناسی دارد چرا که شما باید با در نظر گرفتن خصوصیات روحی و خلقی و حتی جسمی فرد برایش هدیه تهیه کنید‌. پس برای تهیه هدیه و تقدیم آن به همسرتان تمام تلاش و سلیقه خود را به کار گیرید و خیالتان راحت باشد که هدیه دادن سرچشمه محبت را در هر دلی می‌جوشاند و تنوع در زندگی را به شما هدیه می دهد.