خرید کیف و کفش همواره می تواند یک خانم بی حوصله را هم سرذوق بیاورد. همه خانم ها دوست دارند، یک کمد کیف داشته باشند که در آن انواع کیف ها در سایزها و رنگ های مختلف و از برندهای گوناگون موجود باشد. برای هر خانم باسلیقه ای، اینکه برای هر قرار ملاقات، مهمانی، کار اداری و قرارهای دوستانه به سراغ کمد کیف ها برود و از میان آنها، کیف دلخواه و مناسب استایل خود را انتخاب نماید، یکی از لذت های زندگی محسوب می شود. اما در میان انبوه کیف های موجود در بازار، کیف های چرم جزء پرطرفدار ترین ها هستند و تقریباً تمامی خانم ها به خرید این مدل از کیف ها علاقه مند هستند. زیرا کیف های چرم می توانند جلوه ای خاص به پوشش آنها دهند و در عین حال کیف های چرم بسیار راحت و کاربردی هستند و از یک کیف چرم برای مکان های مختلف و در طول سالیان سال می توان استفاده کرد. اگرچه قیمت کیف چرم نسبت به سایر کیف ها بالاتر است اما به دلیل داشتن ظاهری جذاب، خاص و منحصر به فرد، همواره مورد توجه خانم ها هستند. مانند خرید هر کیفی، برای خرید کیف چرم لازم است تا یک سری از نکات مورد توجه قرار گیرند.

چه چرمی مناسب کیف است؟

چرم محصول دباغی شده پوست حیوانات است. چرم را از پوست حیواناتی مانند گاو، گاو میش، گوسفند و بز تهیه می کنند. اولین نکته ای که هنگام خرید یک کیف چرم باید به آن توجه کنیم نوع چرم به کار رفته در آن کیف است زیرا نوع چرم به کار رفته در کیف می تواند در میزان دوام آن کیف هم تاثیرگذار باشد. پیشنهاد ما به شما این است که چرم های دانه کامل را انتخاب نمایید. این چرم ها رنگ طبیعی پوست خود حیوان را دارند و همه بی نظمی های روی پوست حیوان هم کاملاً مشهود است. این چرم ها اگرچه بوی خاصی دارند اما بهترین نوع چرم هستند و کیف های ساخته شده با این نوع چرم، نسبت به سایر چرم ها گران تر هستند اما دوام، استحکام و زیبایی فوق العاده ای دارند.

چرم طبیعی، دارای ضخامتی مناسب است و لایه های پوست حیوان کاملاً در آن مشهود است. قسمت زیرین این چرم نرم و اسفنجی است و رویه آن براق است و اگر آن را لمس کنید، دانه دانه بودن آن را کاملا حس می کنید.

کیف های چرم دانه بالا، نسبت به چرم دانه کامل، انعطاف پذیری بیشتری دارند و نازک تر هستند و همچنین قیمت کمتری هم دارند.

این روزها علاوه بر چرم حیواناتی که گفته شد، از چرم انواع ماهی، مار و کوسه هم برای دوخت کیف استفاده می شود و شما می توانید مطابق با سلیقه خود، یک کیف خاص و زیبا را برای خود انتخاب کنید.

چرا کیف چرم بخریم؟

شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که چرا اصلا باید کیف چرم بخریم؟ همانطور که همه می دانیم، کیف های چرم نسبت به کیف های مشابه، قیمت بسیار بالاتری دارند، اما کیف های چرم، ماندگاری و دوام بسیار بالایی دارند و شما تا مدت های زیادی می توانید از آنها استفاده کنید. علاوه بر این کیف های چرم هرگز از مد نمی افتند بنابراین با یک قیمت بالاتر، شما یک کیف را برای چندین سال خود خریداری می نمایید. بنابراین قیمت کیف چرم نسبت به دوام آن مقرون به صرفه است.

استفاده از کیف های چرم سبب بالا رفتن اعتماد به نفس شما می شوند زیرا این کیف ها سبک و ظاهری متفاوت و خاص و شیک را به شما هدیه می دهند. کیف های چرم برای هر نوع نیاز شما پاسخی دارند، مثلاً برای استفاده روزمره، کیف های چرم ساده و راحت انتخاب مناسبی هستند و برای مجالس و مهمانی ها، کیف های چرم طرح دار را می توانید انتخاب کنید.

ویژگی های یک کیف چرم خوب

اگر شما هم جزء طرفداران کیف چرم اصل هستید، حتما هنگام خرید کیف هم خرید حضوری و هم خرید آنلاین کیف زنانه چرم به نکات زیر توجه داشته باشید:

یکی کیف چرمی خوب باید نرم و انعطاف پذیر باشد، کیف چرمی که سخت باشد، استفاده از آن زیاد راحت نیست.

هنگام خرید کیف چرم، به بوی آن توجه کنید. چرم های اصل بوی خاصی دارند و این بو نشان دهنده اصل بودن چرم است.

به آستری کیف دقت کنید، آستری کیف باید محکم و با کیفیت باشد و هیچ پارگی یا گره ی در آن نباشد.

یکی از مهمترین ویژگی های یک کیف چرمی خوب، نوع دوخت آن کیف است. هم دوخته بدنه کیف و هم دوخت بندها و یراق آلات به کیف، باید تمیز و محکم باشد و به گونه ای دوخت ها انجام شده باشند که به چرم کیف آسیب نرسانند. کیف چرمی که در آن به جای دوخت از چسب استفاده شده باشد، زیاد قابل اعتماد نیست.

هنگام خرید کیف چرم، علاوه بر نوع چرم باید به کیفیت یراق آلات و زیپ کیف هم توجه کنید. کیفی که یراق آلات با کیفیت نداشته باشید، خیلی زود زیبایی خود را از دست خواهد داد. همچنین اگر زیپ کیف خراب شود، آن کیف دیگر بلا استفاده خواهد شد.

یک کیف چرمی خوب در برابر آسیب و ضربه و نورآفتاب مقاوم است و با توجه به کیفیت بالایی که دارد، از ماندگاری بالایی هم برخوردار است.

کیف را با ضمانت اصل بودن خریداری نمایید.

اما اگر به صورت اینترنتی خرید می کنید، آیا فروشگاه معتبری را می شناسید که کالا را با ضمانت اصل بودن به شما ارائه دهد؟ و در آن فروشگاه امکان خرید اینترنتی کیف زنانه چرم وجود داشته باشد؟

پیشنهاد ما به شما فروشگاه کیف بگ مگ است.

فروشگاه آنلاین کیف بگ مگ، یه فروشگاه تمام عیار!

فروشگاه کیف بگ مگ به آدرس اینترنتی Bagmagstore.com، یک فروشگاه با سابقه و حرفه ای در زمینه فروش انواع کیف های زنانه و دخترانه است. این فروشگاه به منظور رضایت بیشتر مشتری و سهولت خرید، تمامی اجناس خریداری شده را به صورت رایگان ارسال می کند و با پشتیبانی ۲۴ ساعته، همراه مشتری است. این فروشگاه بر اساس این عقیده شکل گرفته است که هموطن ایرانی، شایسته بهترین اجناس با بالاترین کیفیت و با مناسب ترین قیمت است.

فروشگاه بگ مگ، امکان خرید اینترنتی کیف زنانه و خرید کیف زنانه مجلسی، خرید کیف دوشی، خرید کیف زنانه برند، خرید کیف پول زنانه را دارد و همچنین قیمت کیف زنانه و قیمت کیف دخترانه و همچنین قیمت کیف زنانه مجلسی و قیمت کیف پول زنانه در این فروشگاه بسیار مناسب است.

پس اگر قصد خرید کیف زیبا و منحصر به فرد دارید، بازدید از فروشگاه بگ مگ را از دست ندهید!