نوین تندیس

نوین تندیس یک برند طراح و سازنده هدایای تشریفاتی و تبلیغاتی لوکس و مدرن است که در سال ۱۳۸۵ تاسیس شده و تا اکنون با سالها تجربه موفق و تیمی زبده و حرفه ای به تولید محصولاتی مانند لوح تقدیر – تندیس – بج سینه – مدال – شیلد – استند – آرشیپل – تریبون – صندوق پیشنهادات و انتقادات پرداخته است . ما در حال حاضر در شهر تهران و در خیابان شریعتی با داشتن یک دفتر و آتلیه مجهز طراحی و دپارتمان های بازاریابی و فروش مشغول خدمت رسانی و مشاوره به هم وطنان عزیزمان هستیم .

شعار برند نوین تندیس :‌ نشان ما تولید افتخارات است .

طراحی تندیس ساخت و تولید تندیس : اگر به دنبال ساخت تندیس های به یاد ماندنی با طراحی فوق العاده و متمایز هستید ما در این زمینه حرفه ای هستیم . دپارتمان طراحی و تولید ما با سالها تجربه مفید بهترین و شیک ترین تندیس را اختصاصا برای شما طراحی و تولید می کند

ساخت لوح تقدیر و طراحی لوح تقدیر : می خواهید هنگامی که لوح تقدیر خود را تحویل می گیرید هیجان زده شوید ؟ زیباترین و نفیس ترین لوح تقدیر ها را از نوین تندیس بخواهید .

ساخت بج سینه و نشان سینه : بج سینه یا همان نشان سینه بهترین روش برای برند سازی اصولی یک شرکت یا سازمان است و یکی از افتخارات ما این است که می توانیم بهترین نشان سینه یا همان بج سینه را با کیفیت و قیمتی عالی برای شما تولید کنیم .

صندوق پیشنهادات و انتقادات:  این صندوق ها به صورت عمومی (جنرال) در رنگبندی ها و مدلهای متنوع طراحی شده اند و شما می توانید به راحتی با لوگو و نوشته خود ٬ آنها را اختصاصی کنید.

ساخت مدال و شیلد : در مسابقات و المپیاد ها با شما همراه می شویم و افتخار خدمت به شما را بر گردن می آویزیم.

استند های آرایشی و آرشیپل :  نوین تندیس یکی از بهترین شرکتهای تولید کننده آرشیپل و استند محصولات در ایران است.

کاربران گرامی حتی اگر درخواست شما در حیطه کاری ما نباشد؛ خوشحال می شویم تا در راه رسیدن به نتیجه مطلوب مد نظرتان و با راهنمایی و یا معرفی همکاران متعهد ، شما را یاری نماییم.

*اگر سؤالی دارید یا مایل به بحث در مورد ایده ها برای رویداد بعدی خود هستید؛ لطفا به پست الکترونیکی ما info@novintandis.com ) )  پیام بفرستید یا با شماره تلفن ۰۲۱۷۷۶۲۴۳۸۱ تماس بگیرید. برای مشاهده سایت مجموعه نوین تندیس به آدرس https://www.novintandis.com  مراجعه نمایید .

تلفن دفتر مرکزی  :     ۷۷۶۲۴۳۸۱-۰۲۱   و ۷۷۶۲۴۳۸۲-۰۲۱

 تلفن کارخانه      :    ۳۳۲۸۷۳۴۱-۰۲۱   و ۳۳۲۸۷۳۴۲-۰۲۱

فکس          :     ۷۷۶۲۴۳۸۳

ایمیل                             novintandis@gmail.com        :

مشاوره                  Info@novintandis.com       :

آدرس شبکه های  اجتماعی  نوین تندیس   :

کانال تلگرام telegram.me/novintandis          :

اینستاگرام             Instagram.com/novintandis :

دفتر مرکزی   :     تهران – خ شریعتی – بین چهارراه طالقانی و بهارشیراز – روبروی خیابان میثاق ششم – پلاک ۳۶۱ – طبقه ۴ کارخانه        :    تهران – کیلومتر ۲۰ جاده خاوران – شهرک صنعتی خاوران – سایت چوبفروشان – توسکا دوم – پلاک ۴۱۱۰