وبسایت پی جو و معرفی بهترین آرایشگاه های زنانه در شیراز

انتخاب سالن زیبایی عروس و داماد یک بخش مهم است که در اولویت انتخاب عروس و دامادها قرار می گیرد. زیبا دیده شدن در شب عروسی مسئله ای نیست که کسی به آن بهای کمی بدهد. از این رو هنگامی که می خواهید برای شروع زندگی مشترک خود اقدام کنید و در شب عروسی خود بدرخشید، باید بسیار هوشمندانه انتخاب کنید. لیست سالن های زیبایی شیراز به شما امکان انتخاب بهترین خدمات در زمینه آرایشگاه های زنانه را در انواع مختلف و موارد متعدد برای شما فراهم کرده است تا بتوانید با قدرت انتخاب بالا هر کدام را که مد نظرتان است و با معیارهایی که در ذهن دارید همخوانی بیشتری دارد، انتخاب کنید. انتخاب سالن زیبایی مناسب بر اساس فاکتورهای مختلفی مانند مدل های کار آرایشگران، زمان عروسی و حتی هزینه های آن می تواند بررسی و انتخاب شود. سالن های زیبایی را می توانید با آتلیه شیراز و با هماهنگی انتخاب کنید.

برخی از خدمات سالن های زیبایی و آرایشگاه زنانه شیراز :

انتخاب یک سالن زیبایی مناسب با خدمات خوب یکی از دغدغه های مهم بانوان می باشد که در بالا سعی کردیم بهترین سالن های شیراز را که خدمات vip  به مشتریان ارایه میکنند را معرفی کنیم . برخی از خدماتی که سالن های زیبایی به شما ارایه میدهند را میتوانید در زیرمشاهده فرمایید:

میکاپ و گریم

امروزه میکاپ و گریم جزو پر طرفدار ترین شاخه های خدماتی سالن های زیبایی می باشند. شاید بتوان گفت میکاپ و گریم اصلی‌ ترین خدمات آرایشی سالن‌های زیبایی و پکیج آرایش عروس هستند که به‌ منظور رفع عیوب صورت و زیباسازی چهره انجام می‌شوند.

خدمات مو و رنگ

رنگ مو تأثیر بسزایی در جوان‌ تر نشان دادن خانم‌ ها و زیبایی چهره‌ شان دارد. امروزه برای رنگ کردن مو از روش‌های مختلفی استفاده می‌ شود. در بسیاری از موارد چند رنگ مو را با یکدیگر ترکیب می‌کنند تا بتواند متناسب با مو و چهره‌ ی هر مشتری، بهترین ترکیب رنگ را بسازند.

بالیاژ، آمبره، سامبره، کالرملتینگ، دکلره، دکوپاژ و هایلایت، از متداول‌ ترین متدهای رنگ کردن مو هستند که هرکدام‌ شان ویژگی‌های متفاوتی دارند. به همین دلیل بهتر است برای انتخاب روش و رنگ موی مناسب، حتما با یک آرایشگر مشورت کنید.

علاوه بر رنگ مو عوامل دیگری نظیر حجم، صافی یا فر بودن موها با توجه به جنس مو در زیبایی آنها تاثیر دارد. شما با توجه به مدل و جنس موهای خود می توانید با خدماتی نظیر: کراتینه مو، بوتاکس مو، ویتامینه مو، ابریشم سازی مو، اولاپلکس و اکستنشن حرفه ای و… زیبایی بیشتری به موهای خود ببخشید و موهایتان را تقویت کنید.

شنیون

شنیون به مدل دادن و آرایش مخصوص مو با استفاده از تور، کلیپس و گیره می‌گویند. خدمات شنیون در سالن‌های زیبایی معمولا با توجه به جدیدترین مدل‌‌های ژورنالی و مطابق با سلیقه‌ی مشتریان انجام می‌شود. بسیاری از خانم‌ها تصور می‌ کنند که شنیون مو تنها زمانی امکان‌پذیر است که موهای بلندی داشته باشند. چنین چیزی درست نیست. چرا که آرایشگران می‌توانند با استفاده از موهای مصنوعی یا طبیعی، حجم و قد موهای کوتاه را جبران کنند.

خانم ها خلاص شدن از موهای زائد می باشد. یکی از روش های حذف موهای زائد اپیلاسیون و وکس بدن می باشد.