امروزه خرید بلیط هواپیما همانند دیگر خریدها و مایحتاج الزامی زندگی ، به صورت اینترنتی و از راه دور شده است و شما دیگر نیازی نیست برای خرید بلیط هواپیما مسافت های زیادی را طی کرده و با گذشت زمان بسیار اقدام به خرید بلیط نمایید .

خرید بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس همگی به صورت پکیجی کامل در گوشی تلفن همراه و لپ تاپ شخصی شما گرد آوری شده و می توانید در زمانی بسیار اندک و با چند کلیک ساده اقدام به خرید بلیط نمایید .

مستر تیکو سامانه آنلاین خرید بلیط هواپیما می باشد و شما به سادگی میتوانید با مراجعه به وبسایت www.mrtiko.com و انتخاب شهر مبدا و مقصد خود ، روز حرکت را مشخص کنید تا لیست تمامی پروازها و شرکت های هواپیمایی مختلف برای شما به نمایش گذاشته شوند . در صفحه مربوطه به سادگی می توانید قیمت های مختلف ایرلاین ها را با یکدیگر مقایسه کنید و براساس نیاز خودتون ، اقدام به خرید بلیط هواپیما نمایید .

یکی از مزایای خوب استفاده از خریدهای اینترنتی بلیط هواپیما ، بلیط قطار و بلیط اتوبوس استرداد آنلاین بلیط می باشد. اگر به هر دلیلی نیازد اشتید که بلیط سفر خود را کنسل کنید ، بر خلاف روش های سنتی که بایستی مسافت زیادی را طی کنید و به آژانس صاد کننده بلیط اطلاع کنسلی خود را بدهید ، می توانید به سادگی و با چند کلیک از طریق سامانه مستر تیکو وارد بخش استرداد آنلاین شوید و بلیط خود را کنسل کنید .

البته در هنگام کنسلی بلیط به این نکته توجه کنید که بنا به سیاست های مختلف ایرلاین ها درصدی از روی مبلغ بلیط شما کسر می شود و الباقی برای شما طی ۷۲ ساعت بازگردانده می شود .

علاوه بر خرید بلیط هواپیما در شهرهای داخلی کشور ، شما می توانید به جستجوی بلیط هواپیما خارجی نیز بپردازید . از بخش جستجوی پروازها می توانید با انتخاب گزینه پرواز خارجی ، کشور مبدا و کشور مقصد خود را انتخاب کنید تا طبق برنامه های پروازی ایرلاین های مختلف برای شما تمامی پروازهای خارج از کشور به نمایش گذاشته شود و قیمت های مختلف را مشاهده و خرید بلیط هواپیما خارجی خود را انجام دهید .

از دیگر نکات قابل ذکر و سودمند در مورد سامانه مستر تیکو می توان به جستجوی بلیط قطار و بلیط اتوبوس نیز اشاره کرد. طبق گفته های قبلی به سادگی می توانید با چند کلیک ساده لیست تمامی قطارها و قیمت های مختلف آن ها را مشاهده و اقدام به خرید نمایید .

اپلیکیشن مستر تیکو

مستر تیکو برای راحتی هرچه بیشتر کاربران در استفاده از سامانه خرید اینترنتی بلیط هواپیما ، از اپلیکیشن خود رونمایی کرده و شما با نصب اپلیکیشن مستر تیکو ، می توانید از تمامی امکانات خوب این سامانه در تلفن همراه خود استفاده کنید. با نصب اپلیکیشن مستر تیکو به سادگی به جستجو پروازهای داخلی و خارجی بپردازید ، قیمت ها را مقایسه کنید و اقدام به خرید بلیط هواپیما خارجی و داخلی نمایید.

اپلیکیشن خرید بلیط هوایپما مستر تیکو برای دو سیستم عامل مختلف اندروید و IOS طراحی و پیاده سازی شده است و کاربران بنا به سیستم عامل مختلف تلفن همراهشان می توانند اپلیکیشن را نصب و بر روی گوشی موبایلشان نصب کنند.

پشتیبانی مستر تیکو

یکی از مزیت های خوب سامانه مستر تیکو ، پشتیبانی آنلاین و ۲۴ ساعته می باشد. کاربران در هنگام خرید بلیط هواپیما در صورت برخورد با هرگونه مشکلی می توانند از طریق چت آنلاین تعبیه شده در سایت ، با بخش پشتیبانی مستر تیکو به صورت آنلاین صحبت کنند و مشکل خود را برطرف نمایند .