توجه: دانلود فیلم و سریال در سال ۲۰۱۹ هرگز یک دغدغه نیست اگر کاران مووی را بشناسید!

وبسایت کاران مووی انتظار دانلود جدیدترین فیلم و سریال های ایرانی و خارجی را به حداقل رسانده است ٬ به محض انتشار رسمی فیلم و سریال ها ٬ نسخه با کیفیت آن توسط تیم مدیریتی کاران مووی برای بی نهایت کاربر مشتاق منتشر می شود!

 گروه کاران مووی بدون محدودیت زمانی و ۲۴ ساعته  تمامی فیلم های منتشر شده در سراسر جهان را با کیفیت اصلی و البته با لینک مستقیم بدون هیچ گونه تبلیغات با افتخار جهت دانلود قرار میدهد تا مردم ایران زمین بدون محدودیت جغرافیایی و آزادانه به دنیایی بی کران از فیلم و سریال ها با سرعت بالا دسترسی داشته باشند.

محدودیت های روستانشینی و هر چه محدودیت است در دنیای فیلم و سریال به کمک کاران مووی معنایی ندارد ٬ دسته بندی های حرفه ای و جستجوگر اختصاصی کاران مووی ٬ هدفمندانه و بر اساس سلیقه شما ٬ ده ها و صدها پیشنهاد برای دانلود فیلم و سریال پیشنهاد میدهد تا دورهمی هایی متفاوت برای تماشا داشته باشید.

دانلود سریال های ایرانی در سال های اخیر رکوردها را روزانه و ماهانه جا به جا میکند ٬ میلیون ها ایرانی با بی نهایت سلیقه ٬ منتظر معجزه کارگردان های متخصص و با تجربه ایرانی هستند.

کارگردان های ایرانی با شناسایی سلیقه های مختلف برای هر گروه فیلم و سریال هایی را انحصاری ساخته اند که انتظارها را از دوربین کارگردان های محترم بیشتر و بیشتر میکند …

برای دانلود سریال ایرانی نیاز به وبگردی نیست ٬ سریال های ایرانی را باکیفیت های مختلف و(کیفیت اصلی) با لینک مستقیم به همراه تیزر از وبسایت کاران مووی بدون محدودیت دانلود کنید. خلاصه هر فیلم را مطالعه کنید٬ نظرات آزاد کاربرانی که فیلم و سریال را مشاهده کردند ٬ بررسی کنید و در نهایت قبل از دانلود و پرداخت هزینه اینترنت تصمیم بگیرید که آیا احساس و سلیقه ی شما را این فیلم و سریال سراب میکند یا خیر !

در کنار آرشیو کامل فیلم و سریال ها٬ مستندهای مختلف ٬گلچین های ایرانی و خارجی –  انمیشن های جذاب و حتی جدیدترین آهنگا را از کاران مووی دانلود کنید و لذت ببرید.

اما هدف اصلی گروه کاران مووی انتشار سریع و اورژانسی فیلم و سریال ها است. کاران مووی برای ثانیه به ثانیه زمان مخاطبان خود احترام قائل هست و هرگز خلف وعده نمیکند.

در زمستان ۹۷ کدام فیلم و سریال های ایرانی را دانلود کنیم؟

سریال ممنوعه ، نهنگ آبی ، احضار ٬ هشتگ٬ خاله سوسکه ٬در شبکه نمایش خانگی در حال انتشار است و میتوانید تک تک قسمت های منتشر شده را از کاران مووی دانلود کنید.

اما علاقمندان حوزه فیلم و سریال مدتی است منتظر انتشار رسمی فیلم هزارپا هستند٬ چرا که این فیلم رکورد مرزهای فروش را رسما جابه جا کرده است.

موضوع جذاب فیلم هزارپا (طنزی متفاوت در تاریخ سینمای ایران) در کنار بازیگرانی از جمله رضا عطاران – جواد عزتی و …  انتظار را برای افرادی که این فیلم را ندیده اند بسیار سخت کرده است

آیا واقعا فیلم هزارپا مینی سریال شد؟

فیلم سینمایی «هزارپا » رکورددار پر فروش ترین فیلم تاریخ سینمای ایران بزودی در قالب یک مینی سریال ۵ قسمتی در شبکه نمایش خانگی عرضه می شود.

سه قسمت اول این مجموعه در دی وی دی اول و مابقی آن به علاوه پشت صحنه در دی وی دی دوم منتشر خواهد شد.

کاران مووی پرچم دار انتشار سریع فیلم هزارپا ! اخرین اخبار و حواشی این فیلم را هم میتوانید با ما دنبال کنید.

دانلود فیلم هزارپا

داستان هزارپا حس و حال طنز دهه ۷۰ -۶۰ است. نقش آفرینی فوق العاده رضا عطاران (رضا) و جواد عزتی (منصور) طنزی متفاوت خلق کرده است٬ زمانی که نذر عجیب یک دختر پولدار شاخک های آقا رضای داستان را برای پول درآوردن تیز میکند …

رسیدن به این دختر پولدار با نذری عجیب قریب ٬ فراز و نشیب های خنده دار و جالبی را رقم میزند که پر از خنده و قهفه است.

البته آقا رضای داستان  و دوست محترم شون منصور در ابتدای داستان کیف قاپی می کنند و روش هایی وحشتناک خنده دار برای پول درآوردن را تست میکنند که سرانجامی متفاوت دارد.

سرانجام هایی که هرگز انتظار آنها را ندارید ٬ تمام لحظات فیلم را پر از استرسی جذاب میکند که عجیب برای تماشاگران لذت بخش است.

دانلود فیلم هزارپا به صورت اینترنتی امکان پذیر شد!

میتوانید هم اکنون به وبسایت کاران مووی مراجعه کنید در کنار لینک دانلود مستقیم ٬ اخبار و حواشی فیلم هزارپا را نیز مطالعه کنید.

اگر دوست دارید پشت صحنه ی فیلم هزارپا را دانلود کنید ٬ اگر دوست دارید تیزر اصلی هزارپا را دانلود کنید یا به مینی سریال هزارپا دسترسی داشته باشید  …

به وبسایت کاران مووی مراجعه کنید!!!

آیا میدانید سریال نهنگ آبی بر گرفته از بازی نهنگ آبی هست؟ ماجراهای خطرناک این سریال را با استرسی متفاوت دنبال کنید!

سریال نهنگ آبی که جدیدا منتشر شده تمامی قسمت های آن با یک کلیک از سایت کاران مووی قابل دانلود است.

در حال حاضر قسمت اول – قسمت دوم – قست سوم روی سایت کاران مووی بارگذاری شده است و به محض انتشار سایر قسمت ها روی سایت آماده دانلود خواهد شد. این سریال به گفته تولید کننده حداقل ۳۰ قسمت ۵۰ دقیقه ای خواهد داشت.

با کاران مووی در دنیای فیلم و سریال ٬ اولین تماشاگر باشید!

karanmovie.com