خرید بک لینک به سایت شما کمک می کند که بتوانید آن را در مدتی کوتاه تر به صفحات اول گوگل بیاورید! توجه کنید که خرید بک لینک فالو بسیار ارزش دار است و شما نباید به صورت نوفالو بک لینک ها را خریداری نمایید! ما در این مقاله سعی داریم در اهمیت بک لینک ها صحبت کنیم و به شما بگوییم که خرید بک لینک دائمی و یا حتی موقت چقدر می تواند در بهبود وب سایت شما کنننده باشد! با ما همراه باشید.

خرید بک لینک به پیشرفت وب سایت شما کمک می کند

بک لینک چیست؟

بک لینک یعنی اینکه سایت شما از سایت های دیگر لینک شده باشد و در آنها اجازه دسترسی به وب سایت شما داده شده باشد! زمانی که حرف از خرید بک لینک به میان می آید، یعنی اینکه شما می توانید از سایت های معتبر و عالی اقدام به خرید بک لینک فالو و دائمی یا موقت اقدام کنید و به این شکل به بهبود رتبه وب سایت خودتان کمک نمایید.

توجه کنید که حتما اقدام به خرید بک لینک فالو کنید! چرا که بک لینک نوفالو در واقع لینک را بی ارزش می کند و اگر هزاران بک لینک نوفالو هم داشته باشید، هیچ تاثیری روی سایت شما نخواهد گذاشت؛ چرا که گوگل اصلا به لینک های نوفالو تووجهی نمی کند! این موضوع اساسی و مهمی است که باید در هنگام خرید بک لینک به آن توجه کنید.

دلایل خرید بک لینک

خرید بک لینک به پیشرفت سایت شما کمک می کند؛ فکر کنید که یک سایت زده اید که در مورد فروش انواع لباس و پارچه می باشد؛ در این زمینه یقیناً شما نیاز دارید که مشتریانی برای خود پیدا کنید! که با خرید بک لینک می توانید این کار را انجام دهید.

کافیست یکی از وب سایت های معروف و خوب در زمینه کاری خودتان پیدا نمایید و با مدیر وب سایت ارتباط برقرار کنید و نسبت به خرید بک لینک فالو از وی اقدام کنید. ممکن است برخی مدیران حتی امکان خرید بک لینک دائمی را هم برای شما به وجود بیاورند که شما قبل از سفارش می توانید روی این مسئله تاکید کنید تا به شما بک لینک دائمی بفروشند.

با خرید بک لینک فالو، می توانید ارزش واقعی به وب سایت تان بدهید

به صورت کلی ما به دو روش اقدام به سئوی سایت خود می کنیم که یکی سئوی داخلی سایت است و دیگری سئوی خارجی! سئوی داخلی که به مباحثی مانند مقاله نویسی و … مرتبط می شود که در راستای بحث ما نیست؛ اما سئوی خارجی که مبحث اصلی ما است، بخش عظیمی از آن را بک لینک ها می سازند! حتی می توان گفت که سئوی خارجی تمام تمرکزش بر روی بک لینک هاست و به این واسطه می خواهد که سایت را به گوگل به بهترین شکل ممکن معرفی نماید.

هر چه تعداد بک لینک ها بیشتر باشد، در واقع گوگل هم ارزش بیشتری به وب سایت خواهد داد! البته به شرط اینکه بک لینک ها معتبر باشند.

از کدام سایت ها اقدام به خرید بک لینک کنیم!

شما باید از سایت هایی خرید کنید که ویژگی های زیر را دارا می باشند:

اینها ویژگی های یک سایت مناسب برای خرید بک لینک می باشند.

خرید بک لینک دائمی منجر به افزایش رتبه سایت شما می شود

قطعا سایتی که این ویژگی ها را نداشته باشد، برای گرفتن بک لینک زیاد معتبر نخواهد بود و حتی اگر به شما بک لینک هم بدهد، بک لینک های آن، ارزش کاملی نخواهند داشت و نمی توانند آنگونه که شما می خواهید، وب سایت شما را به صفات اول گوگل ببرند؛پس در خرید بک لینک، حتما به این موضوعات مهم توجه نمایید.

منبع وب سایت لینک بازی