مقدمه :

اسید ها با مرور زمان و از تقریبا دویست سال گذشته جای خود را در زندگی پیشرفته بشر امروزی پیدا کرده اند و میتوان گفت دگر جزو لاینفک زندگی بشر گردیده اند در این میان بعضی از اسید ها قدمت بیشتری نسبت به سایر اسید ها دارند که از ویژگی هایی همچون قدرت وموارد استفاده میتوان در این قدمت نام برد . اسید نیتریک ۵۷% شیراز یکی از این اسید های با قدمت در تاریخ مواد شیمیایی می باشد .

اسید نیتریک چیست ؟

اسید نیتریک یکی از قویترین اسید های شناخته شده در مواد شیمیایی می باشد که عمده فعالیت آن به خاطر ویژگی های خاص این ماده می باشد . اسید نیتریک شیراز در واکنش با آهن « را از بین میبرد ولی در واکنش با استیل و طلا واکنشی ندارد لذا این ویژگی مهم این ماده ارزشمند را در بین زرگران و تمام صنایعی که با مخازن استیل سروکاردارند بشیار پرمصرف و پرکاربرد نموده است .

انواع اسید نیتریک ؟

اسید نیتریک دارای انواع مختلفی است که به طور کلی میتوان آن را در دو گروه کاربردی در صنایع و کاربردی در تهیه مواد منفجره تقسیم بندی کرد .

کاربرد اسید نیتریک و سود پرک در صنایع

خریداران اسید نیتریک از تمامی صنایع هستند و کاربرد منحصر بفردی را نمیتوان به این ماده شیمیایی نسبت داد که از بقیه کاربرد ها تمایز نمو.د ولی در کل صنایع لبنی برای شستشوی مخازن استیل ، صنایع زرگری و طلاسازی برای جداکردن طلا ، صنایع استخراج طلا و … اشاره نمود .

انواع قیمت اسید نیتریک و قیمت سود پرک  براساس درصد

خرید اسید نیتریک به طورکلی در دو نوع درصدی اسید نیتریک ۵۷% پتروشیمی شیراز واسید نیتریک ۶۲% پتروشمی کارون دسته بندی می شود . که اسید نیتریک ۵۵% شیراز نیز همان اسید نیتریک ۵۸% یا اسید نیتریک ۵۳% می باشد و همگی در پتروشیمی شیراز تولید میگردند . قیمت اسید نیتریک بسته به میزان مسافت و درصد متغیر بوده و شما میتوانید نسبت به نیاز خود اقدام به خرید اسید نیتریک نمایید . منتها در مورد قیمت سود پرک میتوان به عواملی مانند

کیفیت سود پرک , بسته بندی سود پرک , نوع سود مایع به کار رفته در تولید سود پرک , وزن هر کیسه و غیره اشاره نمود

بهترین اسید نیتریک

در بازار امروز بهترین اسید نیتریک تولیدی یا اسید نتیتریک با کیفیت در پتروشیمی شیراز تولید میگردد و اسید نیتریک ۶۲% که اسما ۵% در اسید نیتریک تولیدی شیراز بالاتر است نیز اینمرغوبیت را نتئواسناته از تولید اسید نیتریک ۵۷% شیراز بگیرد .

چگونگی خرید اسید نیتریک و خرید سود پرک ؟

اگر شماهم جزو آن دسته صنایع هستید که اسید نیتریک لازم دارید و این ماده شیمیایی برای شما حائز اهمیت است پس ما شرکت بزرگ آذراسید را برای خرید اسید نیتریک به صدرصد ۶۲% به شما پیشنهاد میکنیم که به نشانی سایت آذراسید نیز میتوانید مراجعه کنید .

اسید نیتریک به شدت حساس است بدین صورت که هرگونه ماده ای اگر با اسید نیتریک خالص مخلوط شود ممکن است سبب شدت خورندگی آن ودر نتیجه خورده شدن استیل و طلای مورد استفاده شما گردد لذا خرید اسید نیتریک خالص و اسید نیتریک با کیفیت  شدیدا حائیز اهمیت است و این کار را شرکت آذراسید با توجه به داشتن چندین کارشناس و مسئول آزمایشگاه خبره در این زمینه کار شما رابرای خرید اسید نیتریک خالص راحت کرده است .

از کجا میتوان به شرکت آذراسید در خرید اسید نیتریک ۵۷% اعتماد کرد ؟

از آنجایی که خرید اسید نیتریک بدون دستکاری شده و خرید نیتریک اسید مرغوب نیاز به تخصص و انجام آنالیز های تخصصی دارد واز آنجایی که شرکت آذراسید دارای قدمت چندین دهه ای در زمینه خرید و فروش اسید نیتریک را داراست لذا بهترینم گزینه برای انجام خرید های مواد شیمیایی شما نیزمیتواند باشد .

و هعمچنین شرکت بزطرگ آذراسید برای فروش اسید نیتریک شیراز گارانتی نیز ارائه میکند بدین صورت که خرید های شما  در صورت عدم کیفیت و نارضایتی با تمام احترام پس گرفته میشود لذا این مورد برای خرید اسید نیتریک شیراز کاروئن میستواند بزرگترین مورد برای خرید از شرکت آذراسید باشد .

چگونه از آذراسید بخریم ؟

 ساده است کافی است به سایت بزرگ آذراسید به نشانی  سایت  مراجعه و اسید نیتریک خالص خود را بهخ راحتی از طریق قسمت تماس با ما با متخصیصن آذراسید تماس  و علاوه بر راهنمایی کاملا رایگان ومشاوره کاملا رایگان کارشناسان بهره مند شده واز خرید مطمئن نهایت لذت راببرید .

امکان خرید اسید نیتریک یا خرید سود پرک به صورت حضوری وجود دارد؟

بله . شرکت بزرگ آذراسید برای راحتی خریداران اسید نیتریک شیراز و اسید نیتریک ۶۲% کارون دو انبار در دو شهر بزرگ ایران احداث نموده است که مشتریان میتوانند به راحتی از هرکدام که نزدیک تر بود اقدام به خرید اسید نیتریک مورد نیاز خود نمایند و در هر بسته بندی که دوست دارند میتوانند اقدام به خرید سود پرک یا اسید نیتریک خود را سفارش داده و در انبار یا محل فعالیت خود تحویل بگیرند .

سخن آخر :

به جای اینکه وقت خود را صرف خرید اسید نیتریک با درصد های مختلف و سردرگرمی در وجود یا عدم کیفیت اسید نیتریک نمایید کافی است یکبار برای همیشه ذهن خود را از خرید اسید نیتریک ۵۷% و اسید نیتریک ۶۲% آسوده نموده و همواره از خرید آسان و لذت بخش نهایت آسودگی وآرامش خیال را تجربه کنید . شرکت بزرگ آذراسید در خدمت شماست.