مجله اینترنتی خانواده ایرانی ایرانی نیوز از وبسایتهای معتبر ایران در زمینه تولید و محتوای محتوا است که وابسته به شرکت فن آوری اطلاعات پیشگامان پدیده ساز امکان و با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است. «ایرانی نیوز» سعی می کند نیازهای اطلاعاتی و فرهنگی خانواده ها را به کمک مخاطبانش درک کند و بعد، برای تولید و ارائه محتوای درخور شأن مخاطبان، همه تلاش خود را به انجام برساند. در پورتال خانوادگی ایرانی نیوز مطالب زیادی در بخش های مختف تولید میگردد که برخی را به اختصار توضیح میدهیم.

بخش پزشکی و سلامت در سایت ایرانی نیوز بسیار فعال است و جدید ترین مطالب روز دنیا را از لحاظ پزشکی ، زناشویی ، خانواده ، کودک ، روانشناسی و … تولید میکند که خوانندگان بساری دارد

تفریحی و سرگرمی :معمولادر ایران اکثر مردم از اینترنت استفاده ی تفریحی و سرگرمی میکنند. آنها در وب سایت های آنلاین بازی گشت و گزار کرده و بازی میکنند یا از سایت هایی همانند فال و لطیفه استفاده میکنند. که عده زیادی از مردم سایت ایرانی نیوز را میپذیرند . بخش فال روزانه زیر مجموعه مجله اینترنتی خانواده ایرانی یا ایرانی نیوز میباشد که هر روز با انواع فال و فال های متنوع بروز میگردد.

اخبار خاص و جالب: محتوای خبری در مجله اینترنتی خانواده ایرانی (ایرانی نیوز) از سایت ها با بخش خبری در سایت هایی که صرفا خبری بوده متفاوت است و بیشتر به اخبار اتفاقات خاص می پردازد، مثلا اخبار در زمینه های هنری یا مکان های بازدیدی و یا مراسمی خاص که در مکانی اتفاق افتاده است و این نوع از اخبار عموما شامل عکس و ویدیویی از آن اتفاقات نیزمی باشد .

سرویس زیبایی ، مد و پوشاک از سرویس سبک زندگی در سایت ایرانی نیوز بسیار فعال است

همچنین در این سایت به معرفی افراد مشهور میپردازند و آخرین اخبار و اطلاعات راجع به زندگی و فعالیت بازیگران سینما و تلویزیون، خواننده ها و چهره ها در زمینه  ورزشی همراه با تعدادی آلبوم تصاویر و یا انجام  مصاحبه های شخصی با  آنها  و یا پراکنده کردن شایعاتی که در مورد آنها وجود دارد، می پردازد و جالب اینجاست که بدونین این بخش بسیار مورد توجه واقع میشود .

بخش آشپزی و آموزش آشپزی سایت مجله خانوادگی ایرانی نیوز از بخش های پر بازدید سایت است که هر روزه هزاران نفر را به سوی خود جذب میکند و مخاطبان زیادی دارد

نشر دیجیتال برخط خانواده ایرانی نیوز قسمت های متنوعی را برای بخش  اس ام اس ، متن و پیامک  و غیره در نظر گرفته است که بهترین متن های تبریک و متن های مناسبت ها در آن قرار داده میشود

 گروه محتوایی «ایرانی نیوز» در تعامل بی واسطه، نیازهای مخاطب را از سوالات متداول و تخصصی گرفته تا سفارش تولید مطلب با موضوعات مختلف دریافت می کند و نتیجه ای درخور را برای ایشان تدارک می بیند؛ در مسیر تولید هم فقط دو چیز برایش مهم است: اول دقت و دومی سرعت.

امید موفقیت بیشتر«ایرانی نیوز» به یاری خدا و هدایت مخاطبان صمیمی است.