آموزشگاه خیاطی هنر مادر فعالیت خود را از سال ۱۳۸۶ و به مدیریت خانم هوشیار مرادی آغاز نمود. این مجموعه از ابتدا با اخذ مجوز رسمی از سازمان فنی حرفه ای کشور برگزاری دوره های تخصصی خیاطی و طراحی دوخت را در دستور کار قرار داد. خانم مرادی با سابقه ای ۲۵ ساله از تدریس در آموزش و پرورش و گذراندن دوره های بین المللی خیاطی و طراحی دوخت شامل متد خیاطی مولر، ژورنال شناسی حرفه ای، دوخت لباس شب و عروس، مدل های گره ای، لباس های جادویی یا اینفینیتی، رفع عیوب اندامی و … آمادگی لازم برای آموزش به شما هنرجویان عزیز در آموزشگاه خیاطی را از هر نظر دارا می باشد.

لباس هر انسان نشانه ی شخصیت وجودی اوست، انسان تا مادامی که به یک سلسله ارزش ها و بینش ها معتقد و دلبسته باشد، لباسی متناسب با آن ارزش ها و بینش ها به تن خواهد کرد.

هزینه کلاس خیاطی

کلیه کلاس های خیاطی تحت نظر سازمان فنی حرفه ای و با مجوز رسمی از این سازمان برگزار میشود که موجب شده است هزینه کلاس خیاطی بسیار مناسب باشد. در پایان هر دوره کارشناس سازمان به آموزشگاه خیاطی هنر مادر مراجعه کرده و آزمون های نظری و عملی برای اعطای مدرک بین المللی برگزار میکند. آموزشگاه خیاطی هنر مادر با قبولی ۱۰۰ درصد هنرجویان خود در آزمون های سازمان بعنوان یکی از برترین آموزشگاه های تهران شناخته میشود. این مدرک دارای کد بین المللی بوده و قابلیت ترجمه و ارائه در هر کجای دنیا را دارد.

بهترین آموزشگاه خیاطی در تهران

شعار آموزشگاه خیاطی هنر مادر این است؛ اولین لباس دوخت خود را در مهمانی بپوشید. طی ۱۰ سال گذشته موارد بسیاری را برای تبدیل شدن به بهترین آموزشگاه خیاطی تهران اصلاح نمودیم. در اینجا تلاش میکنیم برخی از آنها را به شما معرفی کنیم.

رعایت اصول آموزش خیاطی

معتقدیم برای بهره بری بیشترِ هنرجویان باید از مدرسین بادانش و دارای بیان مناسب استفاده نماییم. نکته ای که تمامی هنرجویان دوره های خیاطی به آن اشاره میکنند بیان دلنشین و صبر و حوصله خانم مرادی در ارایه مطالب است.

برگزاری آزمون و ارایه مدرک رسمی

در پایان هر دوره مهمترین دستاورد شما دانش و تجربه خیاطی است ولی در کنار آن میتوان به ارزش و اعتبار مدرک بین المللی سازمان فنی حرفه ای اشاره نمود. مدرک خیاطی و طراحی دوخت این سازمان قابل ترجمه و استفاده در تمام کشورها بوده و در بسیاری از آنها میتواند در حد دیپلم مورد قبول واقع شود.

دسترسی آسان و هزینه مناسب

آموزشگاه خیاطی هنر مادر در نزدیک ایستگاه متروی قیطریه واقع شده و دسترسی آن از طریق مترو بسیار آسان است. در این سالها از غرب و شرق و جنوب تهران و حتی شهرهای اطراف هنرجویان بسیاری به ما مراجعه کرده اند. همچنان نزدیکی به میدان تجریش موجب شده است دسترسی به آموزشگاه از طریق BRT نیز بسیار آسان باشد. در کنار همه اینها هزینه های بسیار مناسب و مطابق با تعرفه های فنی حرفه ای میتواند از مزیت های رقابتی آموزشگاه خیاطی هنر مادر باشد.

آموزشگاه خیاطی مردانه

به تازگی و با اخذ مجوزهای لازم از سازمان فنی حرفه ای شرایط برگزاری دوره های آموزشی برای آقایان فراهم شده و عملا آموزشگاه خیاطی مردانه هنر مادر تاسیس شده است. با توجه به شاغل بودن مردان این دوره ها عموما در روزهای پنجشنبه و جمعه با حضور اساتید معتبر و حرفه ای برگزار میشود. برخی از دوره های آموزشی مردان به شرح زیر است

  • راسته دوز
  • مانتودوز
  • کت مردانه
  • الگو ساز وب رشکار
  • شخص دوز و تولیدی لباس ورزشی و کشی
  • پیراهن دوز مردانه

دوره آموزش دوخت لباس عروس

یکی از محبوب ترین دوره های برگزار شده توسط آموزشگاه هنر مادر آموزش دوخت لباس عروس و شب است. در دوره دوخت لباس عروس و شب  هنرجو با دوخت انواع لباس هایی که در ژورنال های عروس دیده می شود آشنا شده و توانایی برش و دوخت آنها را به دست می آورد. در دوره آموزش دوخت لباس عروس هنرجو دوخت انواع فنر در لباس، کاپ در لباس، دوخت ژیپون، دستکش، تور، شنل، انواع پاپیون، گل، کار روی لباس، کار روی مانکن را می آموزد.

در پایان این دوره شما  توانایی کار در کلیه مزونها یا تولیدی های لباس شب و عروس را خواهید داشت. حتی میتوانید خودتان یک مزون شخصی راه اندازی کنید. حضور در این کلاس نیازمند گذراندن نازک دوزی زنانه و اخذ گواهینامه آن مهارت می باشد. پس از اتمام دوره آموزش دوخت لباس عروس هنرجو به سازمان فنی و حرفه ایی معرفی شده و پس از موفقیت در امتحان می تواند گواهی نامه این دوره را دریافت نماید.

برای اطلاع از شرایط برگزاری دوره ها و زمان شروع کلاس با شماره ۲۲۲۰۶۷۱۹ تماس بگیرید. آموزشگاه خیاطی هنرمادر در خیابان شریعتی و بالاتر از مترو قیطریه قرار گرفته است.