مه پاش یک وسیله ای است که باعث افزایش رطوبت فضا می شود ، از آن در جاهی مختلف استفاده می کنند ، مانند : دامداریها ، سالن های پرورش قارچ ، رستوران ها ، تالارها ، کارخانجات و . . .

مه پاش :

امروزه مدیران و کارفرمایان زیادی طرفدار این دستگاه مفید و کاربردی هستند و هر روز که می گذرد افراد بیشتری با کارایی و قابلیت آن آشنا می شوند. برای مثال بدانید در اکثر گلخانه ها از مه پاش برای نم دار کردن و رطوبت گل ها از آن استفاده می کنند.

در فصل تابستان در گلخانه ها با مشکل گرمای هوا و رطوبت کم مواجه می شوند، استفاده از آن در این فصل کمک بزرگی به این مکان می کند. البته این را هم در نظر داشته باشید که در فصل زمستان هم این دستگاه کارایی زیادی دارد زیرا، قابلیت پخش کردن آب گرم را هم دارد که برای افزایش دما می توان از آن استفاده کرد.

مه پاش

روش کار کردن مه پاش

این دستگاه یک پمپ فشار خیلی قوی دارد که به موتوری وصل است و مه را با قدرت زیاد پخش می کند.

در مخزن آن آب به صورت فشرده جمع شده است و در داخل یک شیلنگ قرار می گیرد و بسته به نیاز از آن خارج می شود.

در مرغداری ها از این دستگاه مفید استفاده می شود زیرا فضای بزرگ آنجا نیاز به تهویه هوا و رطوبت سازی دارد و مرغ ها و … نیاز به تغییر آب و هوایی و رطوبت دارند. به وسیله ی این دستگاه به راحتی می توان این فضای رطوبت دار را ایجاد کرد.

در رستوران ها و غذاخوری ها به دلیل پخت و پز غذا و بوی نامطلوبی که در آنجا جمع می شود فضا کمی غیر قابل تحمل می شود و ممکن است نفس کشیدن برای افراد کمی سخت می شود، به همین خاطر داشتن این دستگاه در مکان ها الزامی شده است تا کمی فضا را مناسب و مطلوب نگه دارد.

استفاده از مه پاش در مساجد، مراسمات

امروزه در مساجد و مراسمات و بهتر است بگوییم در جاهایی که جمعیت زیاد می شود از مه پاش استفاده می شود، با استفاده از این دستگاه در این مکان ها هوایی مطلوب تر برای نفس کشیدن و بوی بهتر ایجاد می کنیم. در بعضی مراسمات می توانیم در دستگاه مه پاش به جای آب، گلاب بریزیم و با پخش شدن در محیط بوی خوبی در محیط پراکنده گردد .

استفاده از مه پاش در سالن های پرورش قارچ

در سالن های پرورش قارچ، برای رشد قارچ ها از آب زیادی استفاده نمی کنند، برای سهولت در آبیاری  و صرفه جویی در آب می توان از آن استفاده کرد. و البته فضا را هم مرطوب نگه داشت.

قیمت مه پاش

قیمت این دستگاه بسته به نوع و کارایی، و متراژ محیط آن متفاوت می باشد شما می توانید با مراجعه به سایت ایران پمپ به آدرس iran-pump.com و مشاوره گرفتن از مشاورین متخصص و با تجربه ما بهترین خرید مه پاش را با قیمتی مناسب داشته باشید.

مه پاش خانگی :

بعضی افراد در منزل خود گلخانه های کوچکی دارند و برای آبیاری آنها کمی دچار مشکل می شوند. با این دستگاه  می توانید به راحتی گل و گیاه و سبزیجات خود را همیشه مرطوب نگه دارید.

البته این را هم بدانید در بعضی از مغازه های سبزی و میوه فروشی هم برای تازه نگه داشتن میوه و سبزیجات از آن استفاده می کنند.

همچنین در رستوران ها و کافی شاپ ها هم استفاده می شود.

در محیط آزمایشگاه برای داشتن هوایی مطلوب و مرطوب از مه پاش مناسب استفاده می شود.

مه پاش

مه پاش صنعتی :

از مه پاش صنعتی بیشتر در فضاهای بزرگ مانند: کارخانجات صنعتی، مرغداری ها، دامداری ها و … استفاده می کنند. مه پاش صنعتی از فشار بالاتر و قوی تری نسبت به مه پاش خانگی برخوردار هستند. و تجهیزاتی که در ساخت آن استفاده می شود باعث می شود فشار زیادی را در پخش مه و رطوبت تحمل کند.

نازل مه پاش :

نازل این دستگاه از مهمترین و اصلی ترین قسمت و قطعه در ساخت آن می باشد که باید به آن خیلی توجه کرد. نازل مه پاش آب موجود در دستگاه را تبدیل به مه می کند. جنسی که برای ساخت نازل از آن استفاده می کنند معمولا برنج یا استیل می باشد.

برای کسب اطلاعات بستر از مه پاش، قیمت مه پاش خانگی، مه پاش صنعتی، کیفیت آنها، مه پاش اوربیت و … به سایت ما مراجعه کنید و اطلاعات کامل را از همکاران باتجربه ما بدست بیاورید.

راه های ارتباطی با ایران پمپ

آدرس وبسایت شرکت ایران پمپ :

iran-pump.com

شماره های تماس:

۰۲۱-۳۳۹۵۰۹۹۳

۰۲۱-۳۳۹۵۰۹۹۴

۰۲۱-۳۳۹۵۰۹۹۶

۰۲۱-۳۳۹۵۰۹۹۷

آدرس شرکت:

تهران ـــ خیابان سعدی جنوبی – جنب بانک کارآفرین – مجتمع تجاری اداری سعدی – طبقه اول – واحد ۱۱۶