مرتبط با این مطلب

ستارگان کلاسیک سینما علاقه بسیاری به دوچرخه سواری داشتند. در کتاب جدیدی با عنوان «هالیوود سوار دوچرخه» عکس‌های این سینماگران سوار دوچرخه منتشر شده...

ستارگان کلاسیک سینما علاقه بسیاری به دوچرخه سواری داشتند. در کتاب جدیدی با عنوان «هالیوود سوار دوچرخه» عکس‌های این سینماگران سوار دوچرخه منتشر شده…

 

شان کانری در کمپانی یونیورسال زمان ساخته شدن «مارنی» به کارگردانی آلفرد هیچکاک (1964) با دوچرخه سواری تفریح می‌کرد.

شان کانری در کمپانی یونیورسال زمان ساخته شدن «مارنی» به کارگردانی آلفرد هیچکاک (۱۹۶۴) با دوچرخه سواری تفریح می‌کرد.

الیزابت تیلور در سال 1947 در زمان ساخته شدن «زندگی با پدر» پیش از آنکه به شهرت برسد با دوچرخه به استودیو می‌رفت.

الیزابت تیلور در سال ۱۹۴۷ در زمان ساخته شدن «زندگی با پدر» پیش از آنکه به شهرت برسد با دوچرخه به استودیو می‌رفت.

همفری بوگارت، بازیگر افسانه‌ای سینما که در دهه 1940 با فیلم‌های «کازابلانکا»، «داشتن و نداشتن» و «خواب بزرگ» چشم‌ها را به خود خیره کرده بود، با دوچرخه در محل کار حضور پیدا می‌کرد.

همفری بوگارت، بازیگر افسانه‌ای سینما که در دهه ۱۹۴۰ با فیلم‌های «کازابلانکا»، «داشتن و نداشتن» و «خواب بزرگ» چشم‌ها را به خود خیره کرده بود، با دوچرخه در محل کار حضور پیدا می‌کرد.

جولی کریستی که با فیلم «دارلینگ» برنده اسکار بازیگری شد، سال 1970 زمانیکه در فیلم «واسطه» جوزف لوزی بازی می‌کرد، با دوچرخه در لوکیشن ییلاقی فیلم گشت و گذار می‌کرد.

جولی کریستی که با فیلم «دارلینگ» برنده اسکار بازیگری شد، سال ۱۹۷۰ زمانیکه در فیلم «واسطه» جوزف لوزی بازی می‌کرد، با دوچرخه در لوکیشن ییلاقی فیلم گشت و گذار می‌کرد.

آلفرد هیچکاک، سلطان دلهره سال 1972 در جریان جشنواره فیلم کن با دوچرخه سیروسیاحت می‌کرد. او در این سال فیلم «جنون» را روی پرده داشت.

آلفرد هیچکاک، سلطان دلهره سال ۱۹۷۲ در جریان جشنواره فیلم کن با دوچرخه سیروسیاحت می‌کرد. او در این سال فیلم «جنون» را روی پرده داشت.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت