نایت ملودی » خانواده » خانه مان را چگونه برای فروش لوکس و خریدار پسند کنیم؟

 خانه مان را چگونه برای فروش لوکس و خریدار پسند کنیم؟

این روزهای، به دلیل کساد بودن بازار خانه روزهای خوبی برای فروشندگان خانه نیست. کارشناسان  ایده های خود را برای ارزش افزایی منزلتان به اشتراک می گذارند.

دفتر کارتان را به روز کنید
با تغییر وضعیت دفتر کار خانگی از حرفه خود محافظت نمایید. بعضی افراد در منزل کار می کنند که نه از روی تجمل بلکه از روی الزام است. یک فضای استفاده نشده و قدیمی را به واسطه پنجره های جدید،تنوع رنگ آمیزی و قفسه بندی تو دیواری به دفتری کاری جالب تبدیل کنید و مطمئن باشید که تحسین برانگیز خواهد بود.

به دنبال یک نورگیر باشید
هر زمان که بتوانید یک فضای چهار ضلعی و سرزنده در منزل خود ایجاد کنید، یک برنده هستید. یک نورگیر در فضای پشت خانه  جایی که درخت کمتری به چشم می خورد و دنج تر است ایجاد نمایید.  نتیجه چیست؟ تغییر اساسی در کل منزل شما. طی روز اتاق شما جذب نور دارد و در بعد از ظهر مهمانان شما را جذب می کند.

یک انباری جادار برای خانه تان ایجاد کنید
در واقع داشتن انباری یکی از روش های ارزش دهی به هر خانه ای است. اگر این امکان را دارید یک انباری هر چند کوچک با کمدها و قفسه بندی های جادار ایجاد کنید.

یک اتاق خانواده ایجاد  کنید
علاوه بر فضاهایی که به آنها اشاره شد یک اتاق مخصوص دورهم نشینی خانوادگی ایجاد کنید. چیزی که این روزها افراد به دنبالش هستند،فضای مسطح باز است. به عنوان مثال برای روزهای سرد سال اتاقی که شومینه دارد بهترین انتخاب برای یک اتاق دور هم نشینی است.

سقف خانه را جدید کنید
یک سقف کهنه و پوسیده گویای این واقعیت است که مالکان این خانه ها خیلی به وضعیت محل زندگی خود اهمیت نمی دهند. اگر سقف پوسیده، مسطح و گوشه هایش از خزه به سبزی بگراید، افراد فضای داخلی را هم با آنچه از بیرون مشاهده می شود مقایسه می کنند. در واقع این وضعیت معرف خانه خواهد بود و بر احساس افراد نسبت به  خرید خانه شما تاثیر می گذارد.

چشم انداز روح نواز
حیاط شما ممکن است تشنه حیات مجدد باشد. چشم انداز خود را با انبوهی از نیمکت ها، آب نماهای زیبا و گیاهان پرپشت مزین نمایید. همچنین باید فضاهای چهار ضلعی را برای تفریح خود در نظر بگیرید. دور هم جمع شدن در یک حیات نه چندان گرم ایده خوبیست.

در بازسازی یک آشپزخانه کامل هزینه کنید
داشتن یک آشپزخانه قدیمی به سبک خانه های ۱۹۷۸ فروش منزل شما را به تعویق می اندازد. اگر در دو قسمت خانه حیاط دارید، فضای آشپزخانه را تا حیاط پشتی گسترش دهید. اندازه آشپزخانه واقعا مهم است ، هرچه بزرگتر بهتر. آشپزخانه را کم اهمیت ندانید، ارزش خرج کردن دارد. بین  قابلیت فروش خانه و نماندن در کسادی بازار خانه تفاوت است.

از آمیختگی فضاهای اضافه مطمئن شوید
هنگامی که یک فضای اضافه ایجاد می کنید مطمئن شوید به خوبی با بخش های دیگر خانه هم خوانی دارند. ناهماهنگی مشهود نیست. بعضی از این فضاها مثل جعبه ایست که به پشت خانه چسپیده است.

پنجره های جدید نصب کنید
به چند دلیل نصب پنجره های جدید مزیت دارد. به طور میانگین،۳۰ درصد انرژی خانه از راه پنجره ها تلف می شود. اهمیت این موضوع  نه تنها در حوزه مسائل  مرتبط با انرژی تامل برانگیز است بلکه از دیدگاه خریدار آینده نیز حائز اهمیت است چرا که از نظر وی نشان دهنده توجه مالک به خانه است.

زیرزمین خانه تان را روشن کنید
زیرزمین ها فضاهایی بد شکل، تهی و بلا استفاده هستند که به ندرت کسی به آنجا سر می زند. چرا اجازه می دهیم این همه فضا هدر رود؟ این مکان را تبدیل به یک فضای مهیج و تفریحی کنید که حیرت مهمانان شما را برانگیزد. ایجاد بار شگفت انگیز، نیمکت ها و استراحتگاه های زیبا همگی به ارزش خانه شما می افزاید.

برای خانه تان به فکر یک ایوان باشید
لذت استراحت تابستانی بر روی ایوان به همراه یک نوشیدنی خنک و دلچسپ در دستتان غیر قابل انکار است. اگر تا به حال چنین مکانی نداشتید، دست به کار شوید.به طور میانگین وقتی یک مالک ایوانی را به خانه خود اضافه میکند، تقریبا ۷۶% عایدی سرمایه گذاری خود را جبران می کنند. هر چند شما نمی خواهید ایوانتان خیلی بزرگ یا کوچک باشد.این فضا نباید بیش از یک سوم منزلتان باشد.

یک بازسازی کامل در حمام انجام دهید
فضایابی بهترین روش است که بتوانید فضای چهار ضلعی ساده و کوچک حمام تان را به فضای وسیع تری تبدیل کنید. اگر داخل حمام تان چند کمد قرار داده اید، باز کردن یکی از کمدها بهترین روش است تا فضا بیشتر شود، سینک های دوبل بکار ببرید و یا سقف نورگیر ایجاد کنید تا از نور طبیعی بهره ببرید. نو کردن وان و کاشی ها هم ایده خوبیست.

رنگ، رنگ، رنگ
از رنگ نترسید چرا که یکی از راحت ترین و کم خرج ترین  راه زیباسازی منزلتان است.

در اینجا به نکاتی توجه کنید :
اگر خیلی به سلیقه رنگی خود مطمئن نیستید از یک کارشناس حرفه ای رنگ کمک بگیرید.
در این خصوص ساده و کلاسیک فکر کنید.
یک خریدار در آینده باید هرطور که خود می پسندد  اتاق را نقاشی کند و خیلی شخصی رفتار کردن در این زمینه وی را از علاقه خود باز می دارد.
اگر در رنگ آمیزی مهارت ندارید، کسی را برای این کار بیاورید.

اتاق زیر شیروانی را فراموش کنید
زیرشیروانی خود را بازسازی کنید. فضای بالای گاراژ اغلب کوچک ، غبار آلود و محبوس است و به ندرت به عنوان انبار استفاده می شود. چرا این بخش را به سوئیت اتاق خواب تبدیل نکنیم؟ تا جایی امکان دارد برای جذب نور طبیعی با ارزش به این فضا پنجره اضافه کنید. پنجره های کنار افتاده، پنجره های طاقچه ای، کف فرش چوبی، نیمکت های نصبی دیواری ایده هایی جالب برای با ارزش کردن منزلتان است.

آشپزخانه خود را احیا کنید
اگر ایده ای خلاق در باره بازسازی هر چند کوچک در ذهن دارید آن را برای آشپزخانه خود به عملی کنید. نیازی نیست پول زیادی خرج کنید. برای مثال، کاغذ دیواری قدیمی  طرح خروس را از دیوار پایین بیاورید و یک رنگ ساده به آن بزنید. بسیاری از خریداران انتظار دارند چیز های متعارف رادر آشپز خانه ببینند. مواردی مانند ظروف ضد زنگ و مقاوم. روشنایی آشپزخانه خود را به روز کنید تا فضا زیباتر به نظر برسد. همچنین بسیاری به دنبال آشپزخانه هایی هستند که رنگ و بوی آشپزی بدهد. خریدار همیشه یک آشپزخانه بزرگ را در نظر دارد چه آشپزی بداند و یا نداند. آشپزخانه فروشنده خانه شماست، پس برای تحقق هدف برای این مکان از خانه هزینه کنید.

تغییرات جزیی و در عین حال کاربردی برای خانه تان ایجاد کنید
تغییرات جزیی از آنجایی که خیلی هزینه بردار نیستند، سودمند هستند و بازده هی بیشتری را به دنبال دارند. این تغییرات را از تعویض کاشی های قدیمی یا وان و سرویس های بهداشتی فرسوده شروع کنید. به روز کردن سیستم های روشنایی، لوله ها و سایر متعلقات روش هایی راحت هستند که به خانه شما روح و جلا می دهند.

بهسازی روکش خانه
ممکن است این ایده خیلی محسور کننده نباشد ولی تعویض روکش خانه ایده شماره یک است که مطمئنا در ارزش افزایی خانه شما گام اول خواهد بود. بد شکل بودن روکش دیواره های بیرونی خانه شما را به محل درآمد دلان خانه تبدیل می کند.شما معمولا یک کتاب را از روی جلدش قضاوت میکنید، بنابرین روکش قدیمی و فرسوده خریدار احتمالی را نسبت به درون خانه بد بین می سازد. به ظاهر خانه اهمیت بدهید و با بهسازی روکش خانه هزینه ها را کاهش دهید. روش های سیمانی کارآمد و بادوام هستند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت