مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سفر وگردشگری » مهاجرت و اقامت » مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج

www-iranaustralia-org

اگر شما هم مدت کمی را با کسانی که قصد مهاجرت به کشور های دیگر دارند گذرانده باشید خواهید دید که انتخاب اول بسیاری از انها مهاجرت به استرالیا خواهد بود.زیرا نسبت به سایر کشورهایی که به عنوان گزینه هدف مورد نظر گرفته میشود دارای امکانات و ویژگی های بسیار بیشتری است.
مهاجرت به استرالیا به صورت کلی از چند روش صورت میگیرد که یکی از آنها مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج میباشد.این روش برای زوجینی که توانایی مهاجرت به آن کشور را دارند و یا به هردلیلی می خواهند اقدام به مهاجرت به استرالیا نمایند بهترین گزینه می باشد.

مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج به این صورت است که اگر یکی از طرفین با کسی که اقامت دائم در استرالیا را دارد ازدواج بکند می تواند به راحتی برای مهاجرت به آن کشور برنامه ریزی کند.
از ویژگی های این طرح می توان این مورد را برشمرد که اگر شما از این طریق برای مهاجرت به استرالیا اقدام کنید و بتوانبد مجوز مهاجرت به استرالیا را دریافت نمایید ، می توانید مانند یک شهروند عادی استرالیایی از تمامی حقوق آنها بهره مند شوید.
برای دریافت ویزای استرالیا و مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج باید شما حتما ازدواج کرده باشید. در غیر اینصورت باید اثبات کنید که به مدت ۱۲ ماه با هم زندگی کرده اید.این یکی از ملزومات اخذ مجوز مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج میباشد که شما باید حتما از چگونگی آن اطلاعات لازم و کافی را داشته باشید تا  بتوانید برای مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج برنامه ریزی کنید.

اما مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج دارای مزیت های بیشتری هم میباشد که در زیر آنها را برای شما بیشتر توضیح خواهیم داد:

-می توانید برای اقامت در ان کشور اقدام کنید
-به راحتی میتوانید بدون شرایط ویژه مانند مردم عادی به کار و تحصیل بپردازید
-بعد از ۲ سال میتوانید این ویزا را به ویزای دائم تبدیل کنید.

اگر شما هم شرایط مهاجرت به استرالیا از طریق ازدواج را دارا می باشید و از مزیت های و ویژگی های بسیار خوب اینکار نیز راضی می باشید می توانید برای آن برنامه ریزی و اقدام کنید.

مهاجرت به استرالیا

تاریخ: 27 نوامبر 2016
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: مهاجرت و اقامت
برچسب ها:
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت