مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » دانستنی ها » پل شیشه ای در چین، رکوردهای گردشگری را می زند

eligasht

با افزایش میانگین سنی افراد در کشور ما، اهمیت سفرهای خارجی نیز حتماً بیشتر خواهد شد. ما ایرانی ها با توجه به فرهنگ و منطقه جغرافیایی و سلایق خود معمولاً از تور چین ، تور تایلند ، تور سنگاپور ، تور لندن یا شاید تور پاریس استقبال می کنیم، اما خب مقاصد گردشگری بسیار متنوعی در دنیا مثل مالزی ، بلغارستان  یا تور باکو آذربایجان وجود دارد ! که پیشنهاد می کنم آنها را هم ببینید ! اما خب نباید فراموش کنیم که چین با بیش از ۱ میلیارد نفر جمعیت، واقعاً دیدنی و جذاب است ! خصوصاً اگر رکوردها را هم زده باشد.

در کشور چین با توجه به جمعیت و بهناوری اش گاهی اوقات از روی اجبار دست به کارهایی فوق العاده میزنند.که البته این موضوع برای چینی های پر تلاش تبدیل به عادتی شده است که گردشگران و مسافران را از سراسر جهان با جاذبه های متنوع و منحصر بفردشان شیفته ی زیبایی های خود کنند.

نمونه ای از جاذبه های گردشگری چین، پل های شیشه ای است که روز به روز در حال رکورد شکنی هستند.در ادامه همراه ما باشید.

ممکن است شما اخبار مربوط به ترک خوردن پل شیشه ای پارک ملی Shiniuzhai در حالی که گردشگران در ارتفاع ۳.۵۰۰ متری بر روی آن ایستاده بودند را به یاد بیاورید . اما به نظر می رسد این حادثه مهندسان را نترسانده است، به دلیل آنکه پل شیشه ای دیگری در ماه می تکمیل می شود . این یکی در امتداد ۱.۴۱۰ پایی میان دو کوه در پارک جنگلی Tianmenshan در ایالت Zhangjiajie ساخته شده است و به معنی طولانی ترین پل شیشه ای این کشور است . خبر خوب برای کسانی که ترس از ارتفاع دارند این است که : این پل تنها ۹۸۴ پا از کف دره ارتفاع دارد – در مقایسه با پل دیگر که ۳.۵۰۰ پا فاصله آن است .

ویدئویی که به تازگی منتشر شده نشان دهنده آن است که این پل تکمیل شده و ۱۰ رکورد جهانی را به نام خود ثبت کرده ، مثل بلندترین بانجی جامپ در دنیا .

برای اطلاع دوستان باید اعلام کرد که این پل قرار است تا ماه جون ۲۰۱۶ افتتاح شود .

منبع: الی گشت

تاریخ: 28 آگوست 2016
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: دانستنی ها
برچسب ها:
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت