تشریفات مجالس

خدمات عروسی شیک با مازستا
خدمات عروسی و برگزاری مجالس مازستا ؛ با دراختیارداشتن آتلیه اختصاصی خود درویلایی بسیار لوکس با چندین استودیو فوق مدرن با کاربردهای مختلف وبی نظیری ازجمله استودیو عکاسی سه بعدی آماده ارائه خدمات خاص برای مشتریان خاص خود می باشد.
فضای داخلی سالن خدمات عروسی برای برگزاری مراسم عروسی علاوه برطراحی زیبا باید دارای امکانات و ملزومات اختصاصی جهت برگزاری عروسی بوده و می بایست مکانی امن و با دسترسی مناسب باشد. تا بتواند شرایطی ایده آل برای اجرایی بدون نقص را ایجاد کند؛  همچنین خدمات عروسی مازستا با ارائه لوکس ترین و مجهزترین سالنهای عروسی دراطراف تهران و تالارهای مجلل در بهترین مناطق تهران و با دیزاین و طراحی اختصاصی برای هر یک ازاین تالارها و باغهای عروسی شرایط هر چه باشکوه تر برگزارشدن مجالس عروسی شما را محیا می کند.
ارائه خدمات عروسی جانبی توسط خدمات مجالس مازستا:
۱. ارائه لوازم جانبی مانند کولرگازی ، بخاری ، انرژی گرمائی و…  جهت تکمیل امکانات و تجهیزات باغ ها و سالن ها
۲. نصب  پارتیشن،  پاراوان، دیوارکاذب؛ جهت جداکردن و استفاده بهینه از فضاها در صورت نیاز
۳. طراحی و اجرای مه مصنوعی جهت زیباسازی  فضاهای پیست رقص و میزشام
۴. نصب و پیاده سازی کفراژ و SPACE برای پوشاندن فضای داخلی استخر
۵. طراحی چمن مصنوعی جهت زیباسازی فضا های باز و محوطه های باغی.
۶. نصب و پیاده سازی داربست، چادر،  لمکده عربی، سازه های نمایشگاهی و…
خدمات مجالس عروسی با گروه مازستا با سابقه ۱۵ ساله و  از اولین پیشگامان ارائه تشریفات مجالس عروسیدر ایران را حتما تجربه نمایید و از مشاوره های رایگان ما بهره مند شوید.برنامه ریزی دقیق مراسم عروسی در بهترین زمان و مکان متناسب با سلیقه تمامی اقشار در خدمت همشهریان و هموطنان عزیز هستیم.

تشریفات مجالس

تشریفات عروسی را با مازستا تجربه کنید
براساس مدرنترین متد طراحی و دیزاینهای باشکوه به سبک ایتالیایی با دارابودن آشپزخانه صنعتی ودراختیارداشتنلوکس ترین ظروف پذیرائی و بروزترین میز و صندلی شیواری و مبلمانهای کلاسیک ترک ویژه خدمات مجالس عروسی شرایط بی نظیری را برای برگزاری مجالس عروسی شما عزیزان فراهم آورده است.همچنین تشریفات عروسی مازستا با برخورداری ازگروههای موزیک تاپ و مشهور و همکاری با خوانندگان سرشناس وارائه DJ اختصاصی بانوان جهت مراسمهای خصوصی افتخاردارد لذت داشتن مراسمی بی همتارابرای شما زوجهای جوان به ارمغان بیاورد.همچنین خدمات اتاق و سفره عقد به همراه پیانو برای اجرای زنده مراسم عقد و چیدمان صندلی مهمانان عقد بصورت کلیسایی هزینه گالری سفره عقد با توجه به طرح انتخابی و توان مالی شما عزیزان شامل دو پکیج میشود.
خدمات تشریفات عروسی در شمال تهران با امکانات خاص
تشریفات و خدمات عروسی مازستابرترین و قدیمترین تشریفات عروسی در شمال تهران  می باشد. با امکانات آشپزخانه صنعتی تیم دیزاین و طراحی قوی و صحنه سازهای موفق در بهترین مکانهای اجرای مراسم و باغ های عروسی در تهران و کرج آماده خدمت رسانی  به هموطنان و همشهریان عزیز می باشد.
پکیج اول : هزینه سفره های انتخابی با توجه به دارا بودن امکانات از جمله گل ارایی و شمع ارایی که طرح های مختلف از یک میلیون تومان آغاز می شود.
پکیج دوم : سفره های اختصاصی تشریفات مازستا با توجه به امکاناتی از جمله گل ارایی ، شمع ارایی ، لوازم کریستال ، مجسمه های نقره ای و برنزی و دیگر ادوات و طرح های مختلف از دو میلیون و پانصد هزار تومان آغاز می شود.
و طراحی استثنائی و اجرای سفره عقد بر روی استخر و یا فضاهای آبی مانند برکه مصنوعی، که با توجه به انتخاب و سلیقه شما عزیزان و مشاوره کاشناسان متخصص و حرفه ای انجام می گردد..  برای دیدن مطالب و فیلم تشریفات عروسی  به صفحات فیس بوک تویتر و اینستاگرام ما هم میتوانید سر بزنید و یا  با ما در تماس باشید.

تشریفات مجالس

خدمات مجالس و برگزاری عروسی مازستا
با دراختیارداشتن آتلیه اختصاصی خود در ویلایی بسیار لوکس با چندین استودیو فوق مدرن با کاربردهای مختلف وبی نظیری ازجمله استودیو عکاسی سه بعدی آماده ارائه خدمات خاص برای مشتریان خاص خود می باشد.
مازستا؛ با ارائه باغ اختصاصی خود و همکاری گسترده با بیش از ۸۰ مورد سالن و باغ عروسی شرایط بسیارمناسبی برای خدمات مجالس بوجود آورده تا با هرسلیقه و بودجه بتوانید از امکانات این مجموعه بهره مند گردید.
 ارائه خدمات مجالس برای تالار پذیرائی و باغ عروسی:
۱. ارائه باغ عروسی مجلل و  اختصاصی  درداخل تهران.
۲. ارائه باغ تالار های لوکس با فضای سبزدلپذیر در اطراف تهران.
۳. مشاوره و حضور طراح متخصص در محل خدمات مجالس عروسی و با حضور متقاضی جهت دیزاین و دکوراسیون داخلی
۴.  خدمات مجالس عروسی مازستا با معرفی وهمکاری با بیش از ۸۰ مورد باغ عروسی و تالار شرایط بسیار مناسبی برای شما عزیزان فراهم آورده ؛ تا با هر سلیقه و توان مالی بتوانید از امکانات این مجموعه بهره مند شوید.
۵. در صورت ارائه محل برگزاری خدمات مجالس از جانب متقاضی؛ بازدید، مشاوره و طراحی فضای مورد نظر توسط طراحان خدمات مراسم عروسی مازستا انجام می پذیرد.
الویت ها
خدمات  مجالس مازستا در راستای  خدمات دهی به مشتریان همیشه  الویت های  را  با  ارائه پیشنهادات و  مشاوره با  شما بهترین نوع  تشریفات مجالس را  با برنامه ریزی دقیق زمان و مکان و نحوه ارائه و همچنین مناسب با بودجه  شما  ارائه می دهد برای برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی بیشتر این شرکت خود را موظف و مکلف می داند .حداقل در  جلسه ای تمام موارد  برنامه ریزی  را لیست کند و  با شما در میان بگذارد. صادقانه و مسرانه در خدمت  شما هموطنان و همشهریان عزیز هستیم.

تشریفات مجالس

تشریفات مجالس مازستا برترین برگزار کننده عروسی در ایران
خدمات مجالس مازستا با مدیریت مهندس رضا حنیفه” طراح؛ مشاور و برگزارکننده مجلل‌ترین مجالس عروسی، سمینار ها ، همایش ها و تشریفات دیپلماتیک می باشد . تشریفات مجالس مازستا در راستای  خدمات دهی به شما عزیزان همیشه  الویت هایی  را  با  ارائه پیشنهادات و  مشاوره با  شما بهترین نوع  تشریفات مجالس عروسی با برنامه ریزی دقیق زمان ، مکان و نحوه ارائه و همچنین مناسب با بودجه  شما  ارائه می دهد برای برنامه ریزی در جهت خدمت رسانی بیشتر این شرکت خود را موظف و مکلف می داند .حداقل در  جلسه ای تمام موارد  برنامه ریزی  را لیست کند و  با شما در میان بگذارد. صادقانه و مسرانه در خدمت  شما عزیزان هستیم.
بهترین نوع خدمات از نظر مشتریان با بالاترین لول کاری و ارزان تر از همه تشریفات مجالس
تشریفات مجالس ؛ براساس مدرنترین متد طراحی و دیزاینهای باشکوه به سبک ایتالیایی با دارابودن آشپزخانه صنعتی ودراختیارداشتن لوکس ترین ظروف پذیرائی و بروزترین میز و صندلی شیواری و مبلمانهای کلاسیک ترک ویژه تشریفات مجالس عروسی شرایط بی نظیری را برای برگزاری عروسی شما عزیزان فراهم آورده است.
همچنین تشریفات مجالس و خدمات عروسی مازستا؛ با برخورداری ازگروههای موزیک تاپ و مشهور و همکاری با خوانندگان سرشناس و ارائه DJ اختصاصی بانوان جهت مراسمهای خصوصی افتخاردارد لذت داشتن مراسمی بی همتارابرای شما زوجهای جوان به ارمغان بیاورد.
تشریفات مجالس و برگزاری عروسی مازستا کار خود را از سال ۱۳۸۰ با نام خدمات مجالس مرجان شروع نمود و پس از چندین سال تلاش و تجربه مدیریتی هم سطح با مدرن‌ترین طراحی‌های روز دنیا درسال ۱۳۹۳، علامت تجاری خود را با نام مازستا به ثبت رساند و هم اکنون با در اختیار داشـتن کادری متخصص  در زمینه مدیریت هتل‌ داری و همچنین تأسیس آشپزخانه اختصاصی و صنعتی خود پذیرای مراسم‌های خاص شما عزیزان می‌باشد.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت