نایت ملودی » خانواده » دکوراسیون و خانه داری » اصول دکوراسیون » رنگ های سال ۲۰۱۶ را به منازل خود بیاورید!

یک سال دیگر و یکی دیگر از انتخاب های بحث برانگیز شرکت رنگ پانتون در مورد رنگ سال ۲۰۱۶! امسال برای اولین بار در تاریخ ۱۶ ساله انتخاب رنگ سال توسط شرکت رنگ پانتون دو رنگ سال خواهیم داشت. هر دو رنگ پاستیلی هستند، اما در نگاه اول یکی صورتی دخترانه و دیگری آبی پسرانه است!

 

  رنگ های سال ۲۰۱۶ را به منازل خود بیاورید!

رنگ سال نشان دهنده یک ترکیب و تاری خطوط جنسیتی و در هم شکستن تعابیر دخترانه و پسرانه است
در واقع انتخاب رنگ آبی ارغوانی (آرامش) و رنگ صورتی لطیف (رز صورتی) به عنوان رنگ سال نشان دهنده یک نوع ترکیب و تاری خطوط جنسیتی و در هم شکستن تعابیر متعارف دخترانه و پسرانه در سال ۲۰۱۶ است.
بسیاری از نقاط جهان ما در حال تجربه یک تاری جنسیت در مد است، که به نوبه خود در انتخاب رنگ ها نیز نهفته است.
یک مدیر اجرایی می گوید: ” رویکرد جامعه نسبت به رنگ منطبق است با حرکات اجتماعی نسبت به برابری جنسیتی، افزایش راحتی مصرف کننده با استفاده از رنگ به عنوان یک شکل از بیان، با نگرانی کمتر نسبت به ناهنجار بودن یا مورد قضاوت قرار قرار گرفتن. ”
ممکن است در اولین نگاه به نظر برسد این رنگ ها را نمی شود فراتر اتاق کودک، در طراحی داخلی استفاده کرد اما در ادامه این مطلب ما می خواهیم نظر شما را کاملا عوض کنیم.

 

  رنگ های سال ۲۰۱۶ را به منازل خود بیاورید!

با ترکیب رنگ صورتی و آبی می توان فضایی لطیف و پر از آرامش مناسب اتاق خواب آفرید
از این دو رنگ می توان مانند عکس بالا به شکلی پیچیده در پارچه های پر از طرح و رنگ استفاه کرد و به این ترتیب فضایی لطیف و پر از آرامش آفرید که برای اتاق خواب بسیار مناسب است.

 

  رنگ های سال ۲۰۱۶ را به منازل خود بیاورید!

در این خانه ما خودمان هستیم، آزاد و رها از همه ی قید و بندهای دکوراسیون در دنیای امروزی
صورتی و آبی ملایم حسی از سرخوشی کودکانه و راحتی را با خود دارند و بیشتر می توان در دکوراسیون به سبک کلبه ای یا روستایی آنها ر ا پیدا کرد. سبک کلبه ای فروتن، بی تکلف و پر از مهربانی است – ویژگی هایی که زمانی به داشتن آن ها افتخار می کردیم. پارچه ها سخاوتمند اند، مبلمان ما را دعوت به لم دادن می کنند. در این خانه ما خودمان هستیم، آزاد و رها از همه ی قید و بندهای دکوراسیون در دنیای امروزی.

 

  رنگ های سال ۲۰۱۶ را به منازل خود بیاورید!

در کنار سایه های سرد خاکستری و سفید یک مبل صورتی ملایم می تواند دکوراسیون فضا را کامل کند
برویم سراغ یک دکوراسیون مدرن ساده با خطوط ساده، صاف و تمیز. در کنار سایه های سرد خاکستری و سفید یک مبل مدرن صورتی ملایم می تواند مانند عکس بالا دکوراسیون فضا را کامل کند.

 

  رنگ های سال ۲۰۱۶ را به منازل خود بیاورید!

رنگ رز صورتی لطیف به ویژه برای دکوراسیون منزل تازه عروس ها بسیار مناسب است
رنگ رز صورتی لطیف رنگ دکوراسیون سال ۲۰۱۶ به ویژه برای دکوراسیون منزل تازه عروس ها بسیار مناسب است. رنگ پریدگی رز صورتی که دارای ته مایه های سرخ رنگ نیز می باشد انعطاف پذیری این رنگ را در هماهنگی با هر فضایی دو چندان می کند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت