مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » دکوراسیون و خانه داری » اصول دکوراسیون » دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

شاید می پرسید که چرا اینقدر به پارچه ها اهمیت می دهیم، خب دلیلش بسیار واضح است پارچه ها بیشترین چیزی هستند که ما در طراحی دکوراسیون داخلی خانه از آن ها بهره می گیریم. پرده، رویه مبل و کوسن ها که همگی از عناصر تاثیر گذار بر دکوراسیون داخلی خانه هستند از پارچه ها درست شده اند.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

مبلمان های راحتی خانه به آسانی می توانند روکش هایی با پارچه های گلدار داشته باشند
مبلمان هایی با پارچه های گل گلی
وقتی صحبت استفاده از پارچه های گل دار و گل گلی به میان می آید، اولین چیزی که به ذهن می رسد مبلمان های خانه هستند. خیلی راحت می شود از پارچه های گل دار برای مبلمان روکش ساخت. مبلمان های راحتی خانه به آسانی می توانند روکش هایی از این پارچه های زیبا داشته باشند.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

پرده ها را با مبلمان و کوسن آن با پارچه های گلدار ست کنید
پرده هایی از پارچه های گل گلی
از ساده ترین روش های ست کردن پرده و مبلمان این است که از یک پارچه برای هر دو آن ها استفاده کنید. خب چه بهتر که این پارچه ها از نوع گل گلی باشند تا هم حس و حال فضای داخلی خانه تان را عوض کنند و هم یکدستی و هماهنگی میان اجزای دکوراسیون داخلی خانه را برای تان به ارمغان بیاورد.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

برای کوسن هایتان تن پوشی از پارچه های گلدار درست کنید
کوسن هایی از پارچه های گل گلی
از کوسن ها غافل نشوید، کوسن ها کوچک، اما تاثیر گذار در دکوراسیون داخل هستند. حالا که مبل و پرده ها را با پارچه های رنگارنگ و گل گلی پوشاندید به سراغ کوسن هایتان بروید و برای آن ها هم تن پوشی از پارچه های گل گلی درست کنید.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

رو تختی ها هم محل مناسبی برای خود نمایی پارچه های گل گلی و رنگارنگ هستند
رو تختی هایی از جنس پارچه های گل گلی
رو تختی ها هم محل مناسبی برای خود نمایی پارچه های گل گلی و رنگارنگ هستند. این رو تختی ها به راحتی دکوراسیون داخلی اتاق خواب تان را تحت تاثیر قرار می دهند. این رو تختی های گل گلی می توانند یک پیشنهاد ساده برای اتاق رویایی دختر کوچک تان هم باشد. می دانید که دختر بچه ها عاشق پارچه های گل گی و زیبا هستند.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

برای تنوع بیشتر برای صندلی ها از پارچه های گلدار استفاده کنید
صندلی های رنگی و پارچه های گل گلی
خیلی راحت می توانید در خانه تان از صندلی های رنگی استفاده کنید. خب چرا روکش این صندلی های رنگی را از پارچه های گل گلی انتخاب نمی کنید تا هم تنوع بیشتری داشته باشید و هم از وجود رنگ های بیشتر در طراحی دکوراسیون داخلی اتاق غذاخوری تان بهره مند شوید.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

فرش گل گلی باعث می شود خانه ای سرشار از حس لطیف گل ها را داشته باشید
فرش های گل گلی
فرش ها تاثیرات شگفت انگیزی بر دکوراسیون داخلی خانه دارند. انتخاب یک فرش مناسب به دکوراسیون خانه شما رنگ و لعاب می بخشد. وقتی از پرده و کوسن و رویه مبل همه و همه گل گلی هستند، تنها فرش باقی می مانند تا خانه ای سرشار از حس لطیف گل ها را داشته باشید. عکس بالا نمونه ای از این خانه رویایی را به شما نشان می دهد که همه چیز به زیبایی هر چه تمام تر از پارچه های گل گلی انتخاب شده اند.

 

دکوراسیون منزل با پارچه های ساده +عکس

روی لوازم دکوری و قدیمی را با پارچه های گل گلی دکوپاژ کنید
لوازم دکوری و پارچه های گل گلی
حتما می دانید که دکوپاژ روشی آسان برای نو کردن وسایل کهنه است. ماده اولیه برای ان کار پارچه است و شما به راحتی می توانید با استفاده از پارچه های گل گلی کلیه لوازم و وسائل دکوری خانه تان را به چیزی شبیه عکس بالا تبدیل کنید. از آویزهای چوبی جالباسی ها گرفته تا پادری های مدرن که در ورودی خانه تان گذاشتید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت