مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » دکوراسیون و خانه داری » اصول دکوراسیون » درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

سوالی درمورد اینکه چگونه یک درب اضافی و بدون استفاده در خانه اش را بپوشاند در ذهن هر کسی می آید. این موضوع مرا به فکر انداخت که در خانه و محل کار بسیاری از ما در بعضی موارد ممکن است درب هایی وجود داشته باشند که به طراحی داخلی فضا لطمه بزنند، این موضوع به ویژه در بازسازی های خودسرانه و بدون حضور طراح اتفاق می افتد. علاوه بر آن امروزه در تمام برج ها و آپارتمان های بلند پله اضطراری وجود دارد که درب آن نیز معمولا داخل پذیرایی مهمان یا نشیمن باز می شود، این درب ها مطمئنا دکوراسیون داخلی منزل شما را تحت تاثیر قرار می دهند و دنبال راهی می گردید که آنها را مخفی کنید.

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

می توانید کل دیواری را که درب روی آن قرار دارد را نقاشی زیبا کنید
نقاشی روی درب ها
دیوارهای بی نظیر با رنگ و نقاشی های ساده و ارزان! می توانید کل دیواری را که درب روی آن قرار دارد را به دست یک هنرمند نقاش بسپارید تا روی آن را با یک نقاشی زیبا تزیین کند و درب شما پشت طرح های شلوغ این نقاشی پنهان شود، دقیقا مثل چیزی که در عکس بالا می بینید. این نقاشی ها حتی می توانند تبدیل به یک وسیله دکوری تزیینی در دکوراسیون داخلی منزل شما باشند.

 

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

استفاه از کاغذ دیواری ها روی درب ها بسیار هیجان انگیزتر از نقاشی کردن است
درب های مخفی شده پشت کاغذ دیواری ها
اگر فکر می کنید که نقاشی روی این درب ها وقت گیر هستند و بوی رنگ ها هم شما را اذیت می کنند، به سراغ کاغذ دیواری ها بروید، کاغذ دیواری ها جلوه ای مدرن در دکوراسیون خانه شما هستند و میزان زمانی که برای آن ها صرف می کنید تا درب های مورد نظرتان را بپوشانید بسیار کمتر از نقاشی ها است. ولی در عوض نتیجه استفاه از کاغذ دیواری ها بسیار هیجان انگیز تر است.

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

استفاده از تابلوهای بزرگ و خیره کننده که درب ها می توانند پشت آن ها مخفی شوند
درب را با تابلو های زیبا بپوشانید
یک پیشنهاد دیگر هم استفاده از تابلوهای بزرگ و خیره کننده است که درب ها می توانند پشت آن ها مخفی شوند. با استفاده از این تابلوها می توانید دکوراسیون منزل خود را زیر و رو کنید و درب های مورد نظرتان را هم کاملا از نظر بپوشانید و به جای آن ها یک اثر هنری زیبا و چشم نواز را بنشانید.

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

به جای درب های مخفی یا درب های بلا استفاده این آینه های قدی زیبا را بنشانید
استفاده از آینه های قدی روی درب ها
همه ما خوب می دانیم که آینه ها عناصر جلوه بخش در دکوراسیون منزل هستند، پس از آن ها استفاده کنید و به جای درب های مخفی یا درب های بلا استفاده این آینه های قدی زیبا را بنشانید تا هم دکوراسیون داخلی خانه تان جلوه ای نو پیدا کند هم درب های بلا استفاده خانه تان کاربری جدیدی پیدا کنند.

 

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

کل دیوار را با استفاده از یک متریال که ظاهری هماهنگ دارد بپوشانید
پوشاندن درب ها با مواد و مصالح
کل دیوار را با استفاده از یک متریال که ظاهری هماهنگ دارد بپوشانید، این کار باعث می  شود تا درب ها در پشت خطوط یا طرح های منظم این مواد و مصالح پنهان شوند، سعی کنید از مواد و مصالحی استفاده کنید که خطوط عمودی دارند، همچنین باید به تقسیم بندی این مواد و مصالح هم دقت کنید تا دقیقا روی درب ها را پوشش دهند.

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

می توانید از شلف های ساده کتابخانه هایی زیبا روی درب های بلا استفاده درست کنید
درب هایی از جنس کتابخانه های جذاب
روی درب های بلا استفاده تان را چند شلف و یا طبقه اضافه کنید تا بتوانید روی آن ها را کتاب بچینید حتی می توانید برای دور تا دور این طبقه ها هم دیواره ای تعریف کنید و کاملا کارایی درب های بلا استفاده را به کتابخانه ای جذاب تغییر دهید، حتی می توانید از شلف های معلق استفاده کنید.

 

  درب های اضافه ی منزلتان را اینگونه مخفی کنید +عکس

در هر جایی از خانه که احساس کردید به پوشاننده های خلاقانه احتیاج دارید از پرده ها کمک بگیرید

پرده های پوشاننده هایی هوشمند
در آخر هم می رسیم به ایده جذاب استفاده از پرده ها، در طراحی دکوراسیون داخلی خانه هر جایی که احساس کردید به پوشاننده های خلاقانه احتیاج دارید می توانید از پرده ها کمک بگیرید، پرده های پوشاننده های حرفه ای هستند که به راحتی روی درب های شما را می پوشانند و آن ها را از دید پنهان می کنند.

 

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت