مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال جهان » عکس و بیوگرافی بازیکنان » کریستیانو رونالدو در کنار مارتا بازیکن فوتبال زنان برزیل

عکس کریستیانو رونالدو با مارسلو و مارتا بازیکن فوتبال زنان برزیل

کریستیانو رونالدو شب پیش تصویری از خودش در کنار مارسلو بازیکن برزیلی و خانم مارتا بازیکن فوتبال زنان برزیل منتشر کرد و از دیدن وی ابراز خوش حالی کرد .

خانم مارتا متولد ۱۹۸۶ هست و در حال حاضر در باشگاه FC Rosengård در لیگ سوئدتوپ می زند.

کریستیانو رونالدو در کنار مارتا بازیکن فوتبال زنان برزیل

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro) (زادهٔ ۵ فوریه ۱۹۸۵)،که عموماً با نام کریستیانو رونالدو شناخته می‌شود، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که در پست مهاجم برایباشگاه فوتبال رئال مادرید و تیم ملی پرتغال بازی می‌کند.

او در سال ۲۰۰۹ با انتقال ۸۰ میلیون پوندی‌اش (۹۴ میلیون یورو، ۱۳۱٫۶ میلیون دلار) از منچستر یونایتد به رئال مادرید، به گران‌ترین بازیکن تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد. رکوردی که بر اساس گزارش‌های منتشر شده، با انتقال ۱۰۰ میلیون یورویی گرت بیل از تاتنهام به رئال مادرید در سال ۲۰۱۳، شکسته شد. با حقوق سالیانه ۲۱ میلیون یورو، دارای بالاترین درآمد بین بازیکنان فوتبال جهان است  و رقم قیدشده در قراردادی وی برای جدایی از رئال مادرید، ۱ میلیارد یورو می‌باشد.  در حال حاضر، برخی وی را بهترین بازیکن فوتبال در جهان و یکی از بهترین‌های تاریخ فوتبال می‌دانند.

 

مارسلو ویرا دا سیلوا جونیور، معروف به مارسلو فوتبالیست برزیلی تیم ملی برزیل و باشگاه رئال مادرید است. یکی از استعدادهای درخشان سرزمین فوتبال خیز برزیل است که در زمستان ۰۷ – ۲۰۰۶ در فصل نقل و انتقالات به رئال مادرید پیوست. او زمانی که ۱۸ سال داشت توانست روزهای خوبی را در فلومیننزه پشت سر بگذارد و بعد از آن خود را به جمع رئالی‌ها ملحق کند و خود را مانند دیگر برزیلی‌ها، به خصوص روبرتو کارلوس ترکیب تیم جا بیندازد و جانشین خوبی برای وی باشد. مارسلو در جام جهانی ۲۰۱۴ به عنوان بهترین مدافع چپ جهان انتخاب شد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت