نایت ملودی » ورزش » فوتبال » فوتبال ایران » اخبار فوتبال ایران » شکست سپاهان برابر ستارگان بین المللی قطر

شکست سپاهان برابر ستارگان بین المللی قطر سپاهان در دیدار دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا مقابل الغرافه قطر شکست خورد.
در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا سپاهان از ساعت ۱۹:۰۰ به مصاف الغرافه قطر رفت.

به گزارش فارس، این دیدار در نهایت با شکست ۳ بر یک سپاهان به پایان رسید.

در این دیدار علی احمدی ۱۳ برای سپاهان و جبرئیل سیسه ۱۷ و ۵۸ و مجدی ۹۲ برای الغرافه گلزنی کردند.

مسابقه از سوی هر ۲ تیم بسیار هجومی دنبال می شد. سپاهان با وجود اینکه در این دیدار مهمان بود نمایش بسیار خوبی داشت و در بسیاری از دقایق نسبت به حریف خود برتری داشت. شاگردان کرانچار بارها از ضعف عمق دفاعی الغرافه استفاده کردند و خود را در موقعیت های خوبی قرار دادند که نتوانستند از این فرصت‌ها استفاده کنند.

سیسه و نِه‌نِه ۲ بازیکن فرانسوی الغرافه نقش بسزایی در بازی الغرافه داشتند و بارها با حرکت های خود روی دروازه نماینده ایران خطر ساز شدند.

در دقیقه ۷۲ امید ابراهیمی و ۸۲ علی احمدی درون محوطه جریمه سرنگون شدند که داور اعتقادی به پنالتی نداشت. داور کمی با الغرافه مهربان بود. سپاهانی به این ۲ تصمیم داور اعتراض داشتند. همچنین سپاهان در دقیقه ۸۳ توسط محمد غلامی به گل رسید که داور اعتقاد داشت مهاجم سپاهان خطا کرده و این گل را مردود اعلام کرد.

با این شکست سپاهان ۳ ;امتیازی ماند و الاهلی نیز ۳ امتیازی شد با توجه به این نتیجه نماینده ایران صدر را از دست داد و به رده سودم جدول سقوط کرد. داور کره ای این مسابقه لی مین هو به لورانس کوایه، فهد الشماری و قاسم برهان از الغرافه و علی احمدی و احسان حاج صفی از سپاهان کارت زرد نشان داد.

سپاهان با ترکیب شهاب گردان، فرشید طالبی، محمدعلی احمدی، محرم نویدکیا، جوایرسوکای، امید ابراهیمی، حسن جعفری (۸۳ محمد غلامی)، احسان حاج‌صفی، امین جهان عالیان، احمد جمشیدیان (۶۶حسین پاپی) و محمدرضا خلعتبری به میدان رفت.

در دیگر دیدار گروه C از ساعت ۱۹:۳۰ دقیقه تیم های النصر امارات و الشباب عربستان به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه ی۲ بر یک به سود الاهلی پایان رسید.

تاریخ: 14 مارس 2013
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت