ژل شستشوی صورت آی پلاس

ژل شستشوی صورت آی پلاس

پوست به عنوان اولین سد دفاعی بدن از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و به همین جهت مراقبت و نگهداری از آن باید به صورت مستمر و روزانه انجام شود. در برخی از نواحی بدن مانند صورت، پوست علاوه بر وظایف اصلی خود نقشی مهمی در زیبایی دارد و به وجود آورنده حس اعتماد به نفس در فرد میگردد.

بهداشت و سلامت پوست به خصوص در ناحیه صورت بسیار حائز اهمیت میباشد زیرا در این ناحیه اندام های خاصی وجود دارند که سلامت آنها در گرو بهداشت و نحوه مراقبت از پوست میباشد.

امروزه محصولات زیادی در زمینه ی شستشوی صورت وجود دارد ولی نکته مهم انتخاب شوینده ای متناسب با ساختار طبیعی پوست است. برخی از این شوینده ها حاوی عصاره های گیاهی هستندکه باعث شادابی و سلامت پوست میشود.

ژل شستشوی صورت آی پلاس یک شوینده بسیار ملایم و فاقد ترکیبات صابونی با خاصیت مرطوب کنندگی و رفع خشکی پوست است که جهت شستشوی صورت و حذف چربیهای اضافه و آلودگیهای سطحی پوست طراحی شده است.

ژل شستشوی صورت آی پلاس

ژل شستشوی صورت آی پلاس مناسب پوست های چرب

همچنین ژل شستشوی صورت آی پلاس با دارا بودن ترکیبات گیاهی مانند عصاره اسطوخدوس و ترنج با خواص آنتی باکتریال و ضد میکروب و عصاره نعنا برای خنک کنندگی، افزایش طراوت و شادابی پوست صورت را در پی خواهد داشت.

ژل شستشوی صورت آی پلاس با قدرت پاک کنندگی مواد آرایشی و جلوگیری از تکثیر باکتری های مولد جوش های سر سفید و سر سیاه میتواند به عنوان یک شوینده مناسب به صورت روزانه مورد استفاده قرار گیرد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت