نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » تناسب اندام » آموزش لاغر کردن با آب سیب زمینی

آموزش لاغر کردن با آب سیب زمینی

آموزش لاغر کردن با آب سیب زمینی

مرحله اول
سیب زمینی های کوچک را انتخاب کنید که فاقد لکه های سبز یا سیاه بوده و جوانه نزده باشند . همچنین بهتر است کاملا رسیده نباشند، چون در این حالت بیشترین مواد مغذی را دارند. سیب زمینی که جوانه زده و یا سبز شده باشد، حاوی نوعی ماده سمی به نام «سولانین» است که ممکن است باعث گرفتگی معده، اسهال، حالت تهوع و سردرد شود.

مرحله دوم
سیب زمینی را پوست نکنید، زیرا بسیاری از مواد مغذی آن در پوست و یا زیر پوست قرار دارند. برای تهیه آب سیب زمینی، از یک مخلوط کن یا رنده استفاده کنید.

مرحله سوم
نصف فنجان آب سیب زمینی خام را نیم ساعت قبل از صبحانه بنوشید. اگر طعم آن برای شما نامطبوع است، می توانید آن را با مقدار مساوی از آب هویج ترکیب کنید. این امر به سم زدایی کبد نیز کمک خواهد کرد.

مرحله چهارم
۲ ساعت قبل از خواب نصف فنجان آب سیب زمینی بنوشید. به جای استفاده از آب هویج، می توانید آب لیمو و ۱ قاشق غذاخوری عسل اضافه کنید تا عملکرد دستگاه گوارش شما را نیز به خوبی حفظ کند.

مرحله پنجم
دو بار در روز به مدت دو هفته به نوشیدن آب سیب زمینی ادامه دهید. به آرامی غذا بخورید، از غذاهای سرخ شده و قندهای تصفیه شده اجتناب کنید. رژیم غذایی متعادل شما باید شامل انواع سبزیجات، میوه ها، غلات سبوس دار و پروتئین بدون چربی باشد.

هشدار
سیب زمینی ممکن است باقیمانده سموم سنگین را داشته باشد. در صورت امکان از سیب زمینی های ارگانیک استفاده کنید. همیشه قبل از شروع هر برنامه کاهش وزن با پزشک خود مشورت کنید.

تاریخ: 06 سپتامبر 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت