تزئین میز با موزائیک های سنگی!

تزئین میز با موزائیک های سنگی!

یک راز در پشت این صفحه‌های سنگی طبیعی وجود دارد. در نگاه اول به نظر می‌رسد این صفحه‌های سنگی کار دست هستند و یا از فروشگاه‌های بسیار خاص خریداری شده‌اند، اما این گونه نیست …

راز این است: بسیاری از مصالح فروشی ها در بخش کفپوش خود موزائیک هایی به شکل سنگ می‌فروشند. این صفحه‌ها که از سنگ تشکیل شده‌اند به یک صفحه مشبک چسبانده شده‌اند و قیمت زیادی هم ندارند.

تزئین میز با موزائیک های سنگی!

این صفحه‌ها دارای تنوع زیادی هستند و شما می‌توانید سنگ مورد نظر خود را از بین گزینه های مختلف انتخاب کنید.

تزئین میز با موزائیک های سنگی!
اگرچه این صفحه‌ها در کف‌ها و دیوارها استفاده می‌شوند، اما از آن‌ها می‌توان به عنوان زیربشقابی یا زیرلیوانی استفاده کرد. هم‌چنین این صفحه‌ها را می‌توان در مرکز میز پذیرایی به عنوان یک شی تزئینی قرار داد.

چون این صفحه‌ها به یک صفحه مشبک متصل هستند نیازی به چسباندن آن‌ها به سطحی که روی آن قرار می‌گیرند وجود ندارد.

نکته: اگر نگران خراشیده شدن سطحی زیرین این صفحه‌ها هستید می‌توانید زیر آن‌ها یک پارچه یا چند پایه نواری نازک قرار دهید تا کم‌ترین تماس بین صفحه‌ها و سطوح ایجاد شود.

مزیت دیگر این صفحه های سنگی این است که سطح رویی آن‌ها نیز مسطح و صاف است. از آن‌جایی که این صفحه‌ها برای فضاهایی مانند حمام که فرد قرار است روی آن بایستد طراحی شده‌اند، به همین خاطر سطحی صاف و یکنواخت دارند. از این رو به راحتی می‌توان ظرف‌ها و لیوان‌ها را بدون نگرانی از افتادنشان روی این سطوح قرار داد.

تزئین میز با موزائیک های سنگی!

علاوه بر این‌که از آن‌ها می‌توان به صورت تکی به عنوان زیربشقابی یا زیرلیوانی استفاده کرد، می‌توان تعدادی از آن‌ها را کنار هم قرار داد تا یک فضای مرکزی بر روی میز ایجاد شود.

آیا به ظاهر طبیعی این صفحه‌ها علاقه دارید؟ علاوه بر صفحه‌های سنگی صفحه‌های دیگری در بازار وجود دارند که سطح رویی آن‌ها از کاشی و موزائیک است و از آنها نیز می‌توان استفاده هایی نظیر این صفحه‌های سنگی کرد.

تاریخ: 29 آگوست 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت