نایت ملودی » سلامت » سلامت خانواده » پوست ، مو ، زیبایی » مراقبت و پاکسازی پوست بوسیله جلبک دریایى تالگو

مراقبت و پاکسازی پوست بوسیله جلبک دریایى تالگو

مراقبت از پوست: 
توجه انسان به زیبایى و مشکلاتى که ناشى از بالا رفتن سن و پیرى پوست در چهره انسان ایجاد مى شود و جستجوى راه هاى مبارزه با آن دانشمندان را تشویق به تحقیق و کشف راه هایى براى پیشگیرى از تأثیرات سن بر پوست نموده و انسان هاى علاقمند به زیبایى و جوانى را در صدر استفاده از این کشفیات و پدیده هاى جدید مصمم تر ساخته است و با توجه به این که اقیانوس ها سرشار از ویتامین ها و مواد معدنى ارزشمندى هستند که در گیاهان دریایى و مخصوصاً انواع جلبک ها تجلى پیدا مى کنند، تلاش هاى علمى و تحقیقات متخصصین کمپانى تالگو فرانسه (THALGO) در درمان و زیبایى پوست انسان ها گردیده است.
ثمره موفقیت آمیز مطالعات دانشمندان فرانسوى در لابراتوارهاى مجهز و فوق پیشرفته گروه تالگو، این اسم را در صدر تولید کنندگان این نوع محصولات جهت مراقبت و زیبایى پوست از جلبک ها و سایر گیاهان دریایى در سطح جهانى قرارداده است.

جلبک دریایی تالگو باعث شادابى و درخشندگى پوست میشود
اولین مرحله مراقبت از پوست به روش تالگو فرانسه:
پاکسازی عمیق پوست بوسیله جلبک دریایى تالگو:
براى همه افرادى که مایلند پوستشان را تحریک و تقویت کنند تا پوست پذیرش بیشترى براى مراقبت هاى ویژه پیدا کند. براى همه افرادى که پوست چرب دارند و مایلند تولید چربى پوستشان را تنظیم و کنترل کنند. جلبک پودر شده در صورت استفاده به شکل ماسک یک روش درمان دریایى واقعى براى پاکسازی پوست صورت است آلودگى ها را از عمق پوست بیرون مى کشد و مواد معدنى سرشار خود و ویتامین هایش را به پوست انتقال مى دهد.
پوست شادابى و درخشندگى خود را باز مى یابد. این محصول کمپانى تالگو فرانسه تنها محصول پاکسازی پوست در دنیا می باشد که به عنوان دارو ثبت شده است علاوه بر خاصیت پاک کنندگی و متعادل سازی، املاح و مواد معدنی موجود در خود را به پوست انتقال میدهد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت