مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » معرفی برنامه های نوروزی شبکه های جام جم

شبکه جام جمشبکه جهانی جام‌جم همچون دیگر شبکه‌های تلویزیون برای ایام نوروز ۹۲ ویژه‌برنامه‌ها، فیلم‌های سینمایی و سریال‌هایی تدارک دیده است که به روی آنتن می‌برد.

به گزارش افکارنیوز،شبکه جام‌جم قصد دارد در تعطیلات نوروز پیش رو هر شب ساعت ۲۲ یک فیلم سینمای ایرانی پخش کند.

فیلم‌های «یک حبه قند»، «چک»، «آلزایمر»، «چگونه میلیاردر شدم» و «نارنجی پوش» از جمله فیلم‌های منتخب مناسبت نوروز هستند.

مرضیه فرآورده، مدیرکل تامین برنامه شبکه جهانی جام‌جم در این‌باره اعلام کرد: فیلم‌های سینمایی ایرانی، مسابقه «کلید»، سریال «پایتخت ۲»، برنامه «دستان»، «مستند ایران» و سریال «راه دررو» از جمله برنامه‌های نوروزی امسال شبکه جام‌جم هستند.

وی افزود :سریال «پایتخت ۲» نیز امسال به صورت روزانه از شبکه‌های جام‌جم پخش می‌شود، همچنین سریال «راه دررو» در این ایام از شبکه جام‌جم پخش خواهد شد و گفتنی است که پخش برخی قسمت‌های سریال «زمانه» به بعد از ایام نوروز موکول شده است.

فرآورده در ادامه با اشاره به برنامه‌های تحویل سال شبکه جام‌جم یادآور شد: ویژه برنامه لحظات سال تحویل که شامل ۸۰۰ دقیقه است را به شکل زنده به روی آنتن می‌بریم و علاوه‌بر آن، سایر برنامه‌های شبکه از جمله «آفتاب مهربانی»، «خانه مهر»، «ترنم جام»، «بچه‌های ایران» و «روشنا» نیز به صورت ویژه در ایام نوروز از شبکه‌های جام‌جم پخش خواهند شد.

مدیرکل تامین برنامه شبکه جهانی جام‌جم افزود: ویژه برنامه لحظات تحویل سال نو به صورت زنده روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه – ۲۹ و ۳۰ اسفندماه – از شبکه‌های جام‌جم پخش می‌شود.

منتخبین فجر و برترین‌ها در ویژه برنامه تحویل سال ۹۲ معرفی می‌شوند.

نتایج نظرسنجی از مخاطبان درباره برترین‌های شبکه در سال ۱۳۹۱ در ویژه برنامه نوروزی تحویل سال ۹۲ اعلام خواهد شد.

همچنین اداره‌کل ارتباطات و امور ایرانیان خارج از کشور نتایج نظرسنجی که از هزاران نفر از مخاطبان شبکه برای انتخاب برترین افراد در حوزه‌های اجرا، بازیگری، گویندگی خبر، بهترین برنامه‌های حوزه‌های عمومی و تخصصی، کودک و نوجوان، بهترین دکور، بهترین سریال و … انجام شده، در ویژه برنامه لحظات سال تحویل ۹۲ معرفی می‌شوند.

دکتر رضا هادی، مدیرکل ارتباطات و امور ایرانیان خارج از کشور در این‌باره اعلام کرد: ۱۵ نفر از منتخبین این جشنواره مردمی در ۲۹ و ۳۰ اسفند در ویژه‌برنامه لحظات سال تحویل حضور یافته و از آنان تقدیر می‌شود. ضمن اینکه در این دوره علاوه‌بر معرفی برترین‌های هر بخش، نفرات بعدی که انتخاب دوم مردم بوده‌اند نیز معرفی می‌شوند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت