نایت ملودی » خانواده » تناسب و زیبایی » تناسب اندام » راهکارهای لاغری با استفاده از گیاهان و طب سنتی

راهکارهای لاغری با استفاده از گیاهان و طب سنتی

راهکارهای لاغری با استفاده از گیاهان و طب سنتی

ترکیب هویج و جعفری نیز بین وعده های غذایی بهتر است مصرف شود چون چربی های زائد بدن را از بین می برد. مصرف آب کرفس، ماست کم چرب و آب کیوی نیز به لاغری کمک می کند. کاهش میزان وعده غذایی در شب نیز به کاهش وزن کمک می‌کند اما نباید وعده شام حذف شود. روش‌ها و گیاهانی برای کاهش وزن، چربی‌سوزی و افزایش سوخت و ساز بدن در طب سنتی وجود دارد که بسیار برای لاغری موثر هستند.

علی حسینی راههای لاغری را با استفاده از گیاهان و طب سنتی مطرح کرد و گفت: یکی از گیاهان موثر شوید است چون این گیاه به عنوان چربی سوز عمل می‌کند و سوخت و ساز بدن را افزایش می‌دهد. وی ادامه داد: مصرف فلفل قرمز در وعده های غذایی نیز یکی دیگر از راههای لاغری است چون یکی از طبیعی ترین خوراکی های چربی سوز است.

راهکارهای لاغری با استفاده از گیاهان و طب سنتی

این متخصص طب سنتی مصرف گیاه گزنه را نیز موثر دانست و گفت: مصرف این گیاه به صورت دم‌کرده و چای به لاغری کمک می کند.همچنین مصرف نعناع و دارچین نیز به کاهش اشتها و پیشگیری از تجمع چربی ها کمک کند. نوشیدن آب نیز به میزان مناسب و بالا طی روز به لاغری کمک می کند. ترکیب هویج و جعفری نیز بین وعده های غذایی بهتر است مصرف شود چون چربی های زائد بدن را از بین می برد.

زنجبیل نیز در کاهش وزن و افزایش میزان سوخت و ساز بدن موثر است به طوری که مصرف آن در ماست یا سالاد اشتها را کم می‌کند. مصرف آب کرفس، ماست کم چرب و آب کیوی نیز به لاغری کمک می کند. کاهش میزان وعده غذایی در شب نیز به کاهش وزن کمک می‌کند اما نباید وعده شام حذف شود.

تاریخ: 16 جولای 2015
نویسنده: رضا ایرانی
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت