مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » اینترنت و فناوری اطلاعات » محصولات فناوری که خبرساز شد

محصولات فناوری که خبرساز شد
در مطلب زیر می توانید تکنولوژی های برتر هفته را مشاهده کنید:
iPod Touch

محصولات فناوری که خبرساز شد
آی پاد لمسی، یکی از جدیدترین محصولات اپل بوده که به تازگی وارد بازارهای بین المللی شده است. این آی پاد جدید تفاوت خاص و متفاوتی با آی پادهای قبلی ندارد اما مجهز به یک دوربین در پشت گوشی بوده که تا حدودی این طرح جدید را با طرح های قبلی متفاوت ساخته است. قیمت اولیه این محصول در حدودا ۱۹۹ $ تخمین زده شده است.

ربات های مین یاب

محصولات فناوری که خبرساز شد
سالانه نظامیان بسیاری به دلیل وجود مین های باقی مانده از سال های دور محکوم به مرگ می شوند. افراد بیشماری در سراسر دنیا برای پاکسازی مناطق جنگی جان خود را از دست داده اند. اما این ماموریت سخت و خطرناک اکنون به ربات های مین یاب سپرده می شود.

انفجار باتری لپ تاپ Dell

محصولات فناوری که خبرساز شد
انفجار باتری لپ تاپ Dell باعث زخمی شدن خانم ۷۲ ساله شد. این کاربر اهل پنسیلوانیا زمانی که در حال کار با لپ تاپ خود بود، ناگهان باتری لپ تاپ منفجر شده و وی را راهی بیمارستان می کند. علت این حادثه توسط کارشناسان شرکت Dell در حال بررسی است.

گوشی LG G3

محصولات فناوری که خبرساز شد
این گوشی دارای دوربین ۱۶ مگا پیکسلی، پردازنده ۱۸ هسته ای ، پنل ۵.۵ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل است. صفحه بزرگ نمایش این گوشی به کاربران این امکان را می دهد تا به سادگی بتوانند از آن استفاده کنند. اما نباید فراموش کرد که صفحه نمایش بزرگ بر عمر باتری تاثیر دارد.

تاریخ: 10 جولای 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت