نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » دانستنی ها » بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

هیچ چیز مانند رایحه خوش یک عطر خوب از شما خاطره به جا نمی‌گذارد؛ عطری که نزدیکان‌تان را هم در آن سوی مرزها به یاد شما بیندازد، اما این ماندگار شدن رازهایی دارد که درون شیشه‌های هزار شکل عطرهای معروف دنیا پنهان شده است؛ شیشه‌های ترکیب شده از رایحه‌های بکر طبیعت ساخته دست بهترین عطاران دنیا. از آنجایی که به اندازه آدم‌های دنیا عطر خوش در دنیا وجود دارد بهتر است یکی از آنها را با خوش‌سلیقگی تمام برای ماندگار شدن در یادها انتخاب کنید.

انتخابی پر زرق و برق

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

رایحه برخی عطرها نشان از اوج هنر و خلاقیت سازنده آن است و انتخاب همان عطرها هم از طرف شما نهایت ذوق و سلیقه شما را می‌رساند. بالنسیاگا (Balenciaga L’Eau Rose) رز با رایحه بهترین گل‌ها که باب طبع خانم‌های امروزی ساخته شده مناسب‌ترین عطر برای فصل بهار و تابستان است. پیش‌رایحه تمشک سیاه و ترکیب آن با گل سوسن، رز و نعناع هندی آن را به عطری خاص برای روزهای طولانی و گرم تابستان مبدل کرده است. از بارزترین ویژگی‌های این عطر خوش رنگ و ظاهر، ترکیب منحصر به فرد عطر سنتی گیاهان سرو کوهی، سدر و مشک است که به‌عنوان رایجه پایانی به مشام می‌رسد و همگان را مسحور می‌کند. اگر از طرفداران عطرهای ملایم و کمی شیرین هستید و ماندگاری بالا برای شما اهمیت زیادی دارد این عطر را حتما امتحان کرده و به دیگران پیشنهاد کنید.

حدود قیمت: ۳۱۸ هزار تومان ۱۰۰ ml

عطر پرشور جوانی

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

خانم‌های جوان این نسل دیگر دنبال رایحه‌های مرسوم و تکراری سال‌های اخیر نیستند چراکه عطر‌های ملایم و بی‌روح برندهای معروف آنها را به وجد نمی‌آورد، اما این بار پیشنهادی هیجان‌انگیز برای دختر خانم‌هایی داریم که به تازگی وارد دوران پرشور جوانی شده‌اند و تمایز از ویژگی‌های جدایی‌ناپذیر نسل آنهاست. عطر بلک اوپیوم (BLACK OPIUM) با طعمی بسیار شیرین و غلیظ از ترکیب قهوه و وانیل روی پوست شما نشسته و بعد از چند ساعت رایحه‌ای شیرین و کاراملی پخش می‌کند، اما ویژگی شگفت‌آوری که در این عطر وجود دارد، رایحه تلخی است که از عمق آن به مشام می‌رسد و آن را تا ساعت‌ها به همان تازگی ثانیه‌های اول در محیط ماندگار و متراکم می‌کند. اگر مدت‌هاست برای متفاوت بودن دنبال بهانه می‌گردید از همین جا شروع کنید.

حدود قیمت: ۴۳۰ هزار تومان ۹۰ ml

یادگاری شیرین و خوشبو

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

حتما شما هم پیش از هر چیز محو طراحی زیبای این عطر شده‌اید و منتظرید از ویژگی‌های آن بیشتر بدانید. این عطر که ورژن تازه‌ای از دیزی باعنوان دیزی دریم (Daisy Dream) از سری عطرهای معروف و محبوب مارک جاکوبز است به عنوان خنک‌ترین و مناسب‌ترین عطر تابستان معرفی شده است. ترکیب رایحه میوه‌هایی مانند گلابی، گریپ فروت و توت سیاه برای سرآغاز و عصاره مشک، نارگیل و نت چوبی به عنوان سرانجام، خلاقانه‌ترین ایده برای ارائه رایحه‌ای بی‌نظیر با ماندگاری بالا در روزهای گرم تابستان است. طرفداران عطر خوش گل‌ها و میوه‌ها باید بدانند این عطر با ظرافت تمام توسط خالقانی بنام طراحی شده تا رایحه‌ای شیرین و ملایم تمام انتظارات شما را از یک یادگاری خوب و خوشبو برآورده کند.

حدود قیمت: ۲۶۵ هزار تومان ۱۰۰ ml

عطر ترنج و بهار نارنج

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

عطرهای ملایم انتخاب مناسبی برای خانم‌های جوان هستند تا در ‌مهمانی‌ها و جمع‌های زنانه کاملا متمایز به نظر برسند. از طرفی بعد از مدت‌ها مصرف عطرهای ملایم، استفاده از رایحه‌های تلخ و تند تنوع خوبی به حساب می‌آید تا جایی که ممکن است دوستانتان هم روی شما حساب دیگری باز کنند. اما اگر قرار است بعد از مدت‌ها سراغ عطری خوشبو و مسحورکننده بروید بهتر است عطر تا زه لالیک با عنوان (L’ AMOUR LALIQUE) را انتخاب کنید. رایحه اولیه این عطر بهار نارنج، ترنج و گل رز و رایحه میانی آن از گل یاس، مریم و یاسمن است که عطری ملایم، شیرین و کمی ترش را به مشام می‌رساند. با همه این توضیحات اگر هنوز سراغ خرید عطری تازه و هنری نرفته‌اید با یک بار امتحان کردن تا سال‌ها مشتری ثابت این رایحه پرطرفدار و ماندگار می‌شوید.

حدود قیمت: ۱۷۰ هزار تومان ۷۵ ml

رایحه دلنشین کاوالی

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

همه ما حداقل یک عطر و ادکلن داشته یا داریم که به آن دلبسته‌‌ایم و تا مدت‌ها از همان عطر استفاده می‌کنیم، اما عطری که مدت‌ها همراه ماست به نوعی امضا ما در برخورد با دیگران محسوب می‌شود. اما تا به حال فکر کرده‌اید دلیل این تکرار چیست و چرا تا به امروز جایگزینی برای آن انتخاب نکرده‌اید؟ حتما با خودتان می‌گویید دیگر هیچ رایحه‌ای به دل‌تان نمی‌نشیند سخت نگیرید چراکه تازه‌ترین عطر روبرتو کاوالی Roberto Cavalli با مجلل‌ترین رایحه در بازار است؛ عطری برگرفته از وانیل، آگار وود، لادن و سرو که بوی خوش آن تا ساعت‌ها رد خوشی از شما بر جای می‌گذارد. این عطر که مژده خوبی برای طرفداران عطرهای پر زرق و برق است بهترین هدیه برای عزیزترین افراد زندگی‌تان است.

حدود قیمت: ۴۵۰ هزار تومان ۷۵ ml

انتخاب برای خانم‌مهندس‌ها

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

برای شما هم اتفاق افتاده که گاهی دنبال رد یک رایحه خوش ساعت‌ها گشته‌اید و آن را در هیچ عطرفروشی پیدا نکرده‌اید؛ رایحه‌ای که ترکیب شکل ظاهری و عطر داخل آن انتخابی هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. یکی از تازه‌ترین و خوش‌بوترین عطرهای لالیک باعنوان Amethyst Eclat Lalique که در مقایسه با دیگر برندها قیمت مناسب‌تری دارد با ترکیبی از رایحه خوش انگور سیاه، تمشک و گلابی آغاز شده و دقایقی بعد عطر خوشی از مگنولیا و گل رز را پراکنده می‌کند. این عطر که رایحه‌ای شیرین و ملایم با ماندگاری حدود ۱۲ ساعت دارد برای خانم‌های شاغل و دانشجو که ساعت‌های طولانی خارج از منزل هستند انتخاب بسیار مناسبی است. طراحی زیبای شیشه این عطر خوشبو آن را به هدیه‌ای زیبا و دلچسب برای تقدیم کردن به بهترین دوستان‌تان تبدیل کرده است.

حدود قیمت: ۱۵۰ هزار تومان ۷۵ ml

هدیه‌ای برای رمانتیک‌ها

بهترین عطرهای بهاری و تابستانی

عطرها هم مثل دیگر تعلقات ما بعد از مدتی استفاده دلبستگی می‌آورند؛ تا جایی که گاهی شیشه خالی از عطر را تا مدت‌ها برای خودمان نگه می‌داریم. ادکلن‌های معروف ایفوریا که سال‌هاست در رنگ و بوی متفاوت به بازار عرضه شده، این بار سنگ‌تمام گذاشته و عطر EUPHORIA GOLD جدیدترین برند باربری با رایحه Oriental Floral را در سال ۲۰۱۴ در ظاهری زیبا ارائه داده است. این عطر به خانم‌های رمانتیکی پیشنهاد می‌شود که برای آماده شدن سر قرار عاشقانه خود دنبال بهترین‌ها می‌گردند. تازه‌ترین عطر این مجموعه از رایحه میوه‌هایی مانند نارنگی، پرتقال، زردآلو و ترکیبش با گل‌های یاسمن، رز و نارسیس است که بوی دلنشین آن تا ساعت‌ها مشام شما را نوازش می‌دهد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت