نایت ملودی » خانواده » مدل مانتوهای شیک تابستانه

هر چند خرید از طراحان، این روزها حسابی باب شده است ولی اگر شما هم از آن دست خانم‌هایی هستید که تنوع در پوشش را دوست دارید، می دانید خرید همیشگی از طراحان بودجه بالایی می خواهد و هر کدام از ما باید سری به فروشگاه‌های مانتو بزنیم و کمدمان را برای یک تابستان خوب آماده کنیم.
گلبهی جوان پسند

 

  مدل مانتوهای شیک تابستانه

جنس ملایم و نرم این مانتو با دکمه‌های طلایی حس خوشایندی به شما می‌دهد
دلتان از رنگ های تیره، تکراری و یکنواخت گرفته؟ در این فصل دلتان یک مانتوی شاد می‌خواهد؟ اگر می‌خواهید ظاهرتان با همیشه فرق کند، می‌توانید یک مانتوی گلبهی خوش‌رنگ در کمدتان جا دهید؛ مخصوصا در این ماه از سال، رنگ‌های شاد به شما می‌آیند. تصور کنید که به جمعی وارد شوید و این مانتو را به تن داشته باشید. جنس ملایم و نرم این مانتو با دکمه‌های طلایی حس خوشایندی به شما می‌دهد پس واقعا دیگر شک نکنید و این مانتو را انتخاب کنید چون طرح، رنگ و جنس مناسبی دارد که لایق شما خانم‌های آراسته ایرانی است.

متفاوت‌ها بیایند اینجا!

  مدل مانتوهای شیک تابستانه

پوشیدن مانتوهایی اسپرت چیزی از وقار و زنانگی خانم‌ها کم نمی کند
همنشینی دو رنگ مشکی و چهارخانه در این مانتو، هماهنگی خوبی ایجاد کرده است که با کمر از هم جدا شده‌اند. پوشیدن مانتوهایی که طراحی اسپرت دارند- مثل این نمونه – چیزی از وقار و زنانگی خانم‌ها کم نمی‌کند. پارچه نخی و طراحی غیررسمی این نمونه باعث شده که مانتوی راحتی برای دخترخانم‌هایی باشد که در اجتماع فعالیت دارند. راحتی این مانتو نیازی به گفتن ندارد و زیبایی‌اش هم که از ظاهرش پیداست. بعضی خانم‌ها میانه خوبی با مانتوهای تنگ ندارند، این مدل مناسب این دسته افراد است. این مانتو از آن مدل‌های خاصی است که طرفداران خاص خود را دارد.

کلاسیک اما زیبا

  مدل مانتوهای شیک تابستانه

فرم کت مانند این مانتو در تابستان کمک می کند ظاهر رسمی شان را حفظ کنند
رنگ‌های ملایم را برای تابستان امسال جدی بگیرید. نقطه اوج طراحی این مدل طرح‌های بته‌جقه‌ای است. درحقیقت این مانتو مناسب خانم‌هایی است که طراحی‌های سنتی را می‌پسندند؛ فرم کت مانند این مانتو به آنها کمک می‌کند در تابستان هم ظاهر رسمی‌شان را حفظ کنند، برای خوش‌فرم شدن مانتو از آستری ظریف هم استفاده شده تا همه چیز برای یک انتخاب کلاسیک و زیبا فراهم باشد.

مانتو، رنگ خاص

  مدل مانتوهای شیک تابستانه

این مدل مانتو به روز شدن شما را تضمین می کند
چند صفحه آن ورتر درباره توجه ویژه طراحان به رنگ آبی در مدل‌های تابستان امسال حرف زدیم. این هم یک مدل مانتو تا به‌ روز بودن شما را تضمین کند. این مدل مانتو به دلیل فرم فون دامن آن مناسب اندام‌های مختلف است، حتی کسانی که پایین‌تنه درشتی دارند مشکلی با پوشیدن این مانتو نخواهند داشت. مدل یقه و آستین هم ساده است تا کار ست کردن برای شما راحت باشد.

شیک و سبک

  مدل مانتوهای شیک تابستانه

با انتخاب این مانتو ساده و گیپور ، خاص شوید
از این ساده‌تر نمی‌شود ولی به اندازه سادگی‌اش زیباست. خانم‌هایی که به رنگ مشکی علاقه دارند، می‌توانند با این مانتو صاحب تیپی خاص و متفاوت شوند. این مانتو با طرح‌های گیپور، سادگی یک مانتوی مشکی ساده را شکسته و این فرصت را به شما داده که با انتخاب آن خاص شوید. وقتی می‌خواهید در یک مراسم رسمی شرکت کنید بدون شک نیاز به پوششی متناسب با آن دارید. این مانتو همان چیزی است که شما نیاز دارید و بدون شک می‌توان گفت مانتوی مشکی کلید ست‌تان محسوب می‌شود و دست شما را برای انتخاب رنگ‌های دیگر باز می‌گذارد.

شاد بپوشید، شاد شوید

 

  مدل مانتوهای شیک تابستانه

این مدل مانتو به دلیل رنگ سفید و روشنش مناسب خانم‌های لاغر اندام است
یک مانتوی سفید مثل مدل پیشنهادی ما دقیقا همان چیزی است که برای راحت‌تر کنار آمدن با هوای تابستان به آن نیاز دارید. این مانتو به دلیل رنگ سفید و روشنش مناسب خانم‌های لاغر اندام است. دور یقه و آستین‌های این مانتو با زنجیرهای طلایی تزئین شده است که روی سطح سفید به خوبی خود را نشان می‌دهد و باعث شده این نمونه در عین سادگی، یک مانتوی خاص و زیبا باشد. این مانتو در قسمت کمر تنگ می‌شود و مدل اسلیم‌فیت دارد. این مانتوی سفید با ظاهر و رنگ روشنش، مناسب خانم‌های جوان در فصل تابستان است.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت