مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » خانواده » طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

این روزها دیگر همه خانم‌ها می‌دانند که بدون داشتن زیورآلات، چیزی در ست لباس‌شان کم است و همه تلاشی که برای یک انتخاب تمام و کمال کرده‌اند، بی‌نتیجه می‌ماند.

 

دنیای زیورآلات بی‌تاثیر از دنیای مد نیست؛ این فصل دستبند تازه‌ای می‌آید و فصل بعد گردنبندی جای آن را می‌گیرد. به همین دلیل باید دیر یا زود نگاهی به جعبه زیورآلات خود بیندازید، قدیمی‌ترها را دور بریزید و تازه‌های بازار را جایگزین کنید. قبل از خرید نگاهی به پیشنهادهای طراحان برای این روزها و این فصل بیندازید.

خداحافظ فلزطراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

دستبندهای رنگی لاکی بهار ۹۴
چیزی که در تصویر می‌بینید بیشتر از دستبند به یک النگوی پهن شبیه است؛ النگوی مدرن‌شده‌ای که به جای طلا و نقش و نگارهای زرکوب‌شده از جنس لاکی است. النگوهای پهن لاکی بخشی از مد این فصل را تشکیل می‌دهند که برخی از آنها با ترکیب فلزات هستند و در طراحی و ساخت نمونه‌هایی فقط از مواد لاک الکل استفاده شده است. رنگ‌های متفاوت و تابستانی مثل نارنجی، سبز و. . . را می‌توانید در این محصولات بیابید که با لباس‌های اسپرت و نیمه‌رسمی هماهنگی خوبی دارند.

پیوندهای ناگسستنی

  طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

دستبندهای ظریف بهار ۹۴
اگر شما از خانم‌هایی هستید که استفاده از زیورآلات حجیم و بزرگ برای شما راحت نیست، باید سراغ نمونه‌های ظریف‌تر و ساده‌تری بروید که برای سال جدید طراحی و تولید شده‌اند. النگوهای ساده امسال، نمونه‌هایی هستند که با چند حلقه ساده به هم پیوند خورده‌اند. دستبندهای میخی سال پیش، جای خودشان را به این حلقه‌های در هم تنیده داده‌اند که در کارهای طراحان مختلفی مثل گوچی و هرمس دیده می‌شوند.

ادامه راه زنجیری‌ها

  طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

گردنبندهای زنجیری بهار ۹۴
یادتان هست در یکی از شماره‌های سال گذشته از محبوبیت زیورآلات زنجیری حرف زدیم؛ بی‌شک با شروع سال جدید از رونق این زیورآلات کاسته می‌شود اما اگر گردنبندی با زنجیرهای پهن و درشت دارید، به جای دور انداختن آن را نگه دارید چون همچنان کاربرد دارد و می‌توانید بلوزهای یقه گرد ساده‌تان را با این مدل گردنبند متفاوت و خاص کنید.

یکی کمه

  طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

گردنبندهای ظریف بهار ۹۴
پیشنهاد جذاب طراحان برای بهار و تابستان امسال این است که به یک گردنبند اکتفا نکنید و چند گردنبند را همزمان ببندید. ریز یا درشت، ظریف یا حجیم بودن فرقی نمی‌کند. فقط کافی است با سلیقه خودتان چند گردنبند را کنار هم بیندازید. ترکیب پیشنهادی طراحان برای انواع بلوزهای شومیز و حریری که امسال بازار گرمی دارند، انتخاب خوب و قابل تحسینی است.

رنگ بازی کنید

  طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

گوشواره های رنگی بهار ۹۴
اگر در همین روزهای بهاری قصد شرکت در یک ‌مهمانی رسمی یا مجلس عروسی را دارید، باید به چنین گوشواره‌ای فکر کنید. گوشواره بزرگ با سنگ‌های رنگی که دست شما را برای ست کردن با هر لباسی باز می‌گذارد. اگر نگاهی به نمایش مد طراحانی مثل دلچه‌اند گابانا و … بیندازید، هر جا لباس رسمی به میان آمده است، از این مدل گوشواره‌های بزرگ و چشمگیر استفاده شده است.

جفت بودن مهم نیست

  طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

طراحی گوشواره های بهار ۹۴
طبق اصول کلاسیک یاد گرفتیم که گوشواره‌ها باید جفت باشند اما طراحان برای امسال به شما می‌گویند که بی‌خیال این جفت بودن شوید و گوشواره‌های تابه‌تا استفاده کنید. یک گوشواره شما می‌تواند گرد و دیگری دراز باشد. مدل‌های تابه‌تا را می‌توانید در مغازه‌ها هم پیدا کنید ولی خودتان هم می‌توانید با موجودی کمدتان دست به تولید و خلاقیت بزنید.

بچه انگشترها را فراموش نکنید

  طراحان زیورآلات چه پیشنهادی برای بهار امسال شما دارند؟

طراحی انگشترهای بهار ۹۴
استفاده از چندین انگشتر ظریف و کوچک در انگشتان یک دست بخشی از مد امسال است. این ترکیب با اضافه کردن نیم انگشت کامل می‌شود. نیم انگشت، انگشترهای کوچک‌تری هستند که در نیمه انگشت قرار می‌گیرند. این ترکیب را می‌توان تیپ خاص امسال معرفی کرد که بهتر است فقط دخترهای جوان و نوجوان سراغش بروند و برای خانم‌های سن و سال‌دارتر انتخاب خوبی نیست چون با تیپ‌های اسپرت و امروزی هماهنگی دارد.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت