فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون

فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون

فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون
فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون و جلال امیدیان بازیکن اسبق فوتبال اصفهان که به تازگی با هم ازدواج کرده اند ، شب گذشته در برنامه خوبی از خودتونه از زندگی مشترک گفتند.
در این برنامه فقیهه سلطانی درباره این ازدواج گفت : شخصا اهل ورزش هستم و به ورزشکارها احترام می گذارم البته به غیر از فوتبال. درباره اخلاق خوب آقای امیدیان هم زیاد شنیده بودم .
جلال امیدیان نیز در پاسخ به این سوال شهرام شکیبا که آیا به بازیگری علاقه دارید ، گفت: علاقه ندارم اما تلاش می کنم مشوق همسرم باشم و به همین دلیل فعلا من در اصفهان هستم و خانم سلطانی در تهران تا به کارشان ادامه دهند و این ۲۰ سال زحمتشان در عرصه بازیگری از بین نرود.
فقیهه سلطانی طی یادداشتی اعلام کرده بود کسی که باعث شد روی گل تنهایی رو ببوسم و کنار بگذارم همسرم است . او در این باره تصریح کرد: من تنهایی ام را خیلی دوست دارم اما فکر می کنم آقای امیدیان کسی است که می تواند جایگزین تنهایی من شود و الان او را از تنهایی ام بیشتر دوست دارم.
در ادامه برنامه امیدیان نیز در پاسخ به سوال شهرام شکیبا که در حال حاضر چه می کنید، گفت: کارت مربیگری ام را گرفته ام . در اصفهان تنیس هم کار می کنم . دو سال کنار آقای فرهاد کاظمی بودم و اگر خدا بخواهد امسال نیز تیم خواهم داشت.

فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون

فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون

تاسیس کلاس بازیگری در اصفهان
فقیهه سلطانی نیز درباره کار جدیدش گفت: از ۲۶ این ماه در پردیس سینمایی کوروش کارگردانی اجراخوانی پابرهنه در پارک نوشته نیل سایمون و ترجمه شهرام زرگر را خواهم داشت.
شهرام شکیبا سوالی نیز درباره اینکه چقدر علاقمند به کار مشترک هستید، پرسید و سلطانی نیز در پاسخ گفت: اتفاق فکر کردیم که یک آموزشگاه بازیگری در اصفهان راه اندازی کنیم خصوصا که مردم اصفهان علاقمند این موضوع هستند.
امیدیان که پرسپولیسی است درباره «دربی» پایتخت گفت:« من فکر نمی کنم این بازی با توجه به موقعیت تیم ها در جدول حساسیتی داشته باشد و فکر می کنم این بار بازی برنده داشته باشد.»

فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون

فقیهه سلطانی و همسرش در برنامه تلویزیون

سلطانی همه شایعه ها را تکذیب کرد
اما مهم ترین بخش حرفهای سلطانی برمی گردد به تکذیب شایعه ای که درباره او در فضای مجازی به وجود آمده بود. سلطانی از شکیبا اجازه خواست تا به مردم بگوید:« من و یکی از همکارانم که اصلاً صلاح نمی بینیم حتی اسمشان را بگویم چندوقت پیش یک کار مشترک داشتیم که خیلی مورد توجه واقع شد و در آن کار با نام های واقعی خودمان کار می کردیم و این سوءتفاهم برای برخی به وجود آمد که من با این آقا خدای ناکرده نسبتی دارم. در حالی که این همکار محترم من، بچه دارند و واقعاً هر دو از شنیدن این خبر و شایعه تعجب کردیم. خواهش می کنم دیگر تمامش کنید و به این شایعه ها دامن نزنید».

تاریخ: 21 می 2015
نویسنده: رضا ایرانی
برچسب ها: ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت