نایت ملودی » فرهنگ و هنر » سینما ، تئاتر ، تلویزیون » سینما و تلویزیون » سینمای ایران » تفریحات ۴ بازیگر زن مشهور ایرانی چیست؟

بهنوش بختیاری،لیلا بلوکات،الناز شاکردوست و نگار جواهریان از بانوان خوب بازیگر ایرانی هستند که تفریحات جالبی دارند که میتوان به عنوان مهارت نیز از آن ها یاد کرد.

لیلا بلوکات:

لیلا بلوکات به شکل حرفه ای وارکاری را دنبال میکند و همچنین لیلا بلوکات یکی از والیبالیست های خوب در باشگاه هنرمندان است.خودش در این باره گفته است: «من از بچگی والیبال دوست داشتم. الان دو، سه سالی است که بخش بانوان باشگاه هنرمندان راه افتاده و من با این تیم شروع به همکاری و بازی کردم. در واقع شروع با تیم والیبال هنرمندان بوده اما در سه، چهار تیم دیگر هم توپ می زنم.تفریحات 4 بازیگر زن مشهور ایرانی چیست؟

الناز شاکردوست:

این بازیگر مشهور و پر طرفدار با تفریحات عجیب و پسرانه اش خیلی اوقات اطرافیانش را گفتزده میکند او یکی از بهترین موتور سوار های باشگاه بانوان تهران است.تفریحات 4 بازیگر زن مشهور ایرانی چیست؟

نگار جواهریان:

از تفریحات نگار تماشای سریال است او یکی از عشاق تماشای سریال است آن هم به هر زبانی او حتی سریال های آلمانی هم تماشا میکند.تفریحات 4 بازیگر زن مشهور ایرانی چیست؟

بهنوش بختیاری:

بختیاری یکی از بی رقیب ترین علاقمندان فوتبال است که حتی رقیبی در میان بازیگران مرد هم ندارد. این علاقه باعث شده کار گزارشگری در فوتبال البته برای بازی های کامپیوتری برای اولین بار در ایران به نام او ثبت شود. بختیاری می گوید: عاشق فوتبال و تیم پرسپولیس هستم حتی می خواهم یک باشگاه فوتبال برای خانم ها درست کنم و تمام علایق من در زندگی در فوتبال خلاصه می شود. برنامه نود را خیلی خیلی دوست دارم و با آن خیلی زندگی کرده ام.تفریحات 4 بازیگر زن مشهور ایرانی چیست؟

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت