نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » کاربران: لاین از دسترس خارج شد، فیلترینگ یا اختلال؟

چند صباحی است که قوه قضاییه و افراد مختلف تمام فشار خود را بر ستاد فیلترینگ کشور اعمال می‌کنند تا این ستاد شبکه‌های اجتماعی موبایلی را نیز همانند سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب فیلتر کند اما کاربران ایرانی همچنان قادر هستند تا از اغلب آن‌ها استفاده کنند.

line-LOGO-600x293

البته این اعمال فشار در حالیست که خود وزارت ارتباطات در طی گزارشی اعلام کرد که بعد از فیلترینگ وی‌چت اغلب کاربران از طریق فیلترشکن و تغییر IP به آن دسترسی یافتند و از این شبکه ارتباطی استفاده کردند.

از میان شبکه‌های ارتباطی و اجتماعی محبوب کشور می‌توان به وایبر، واتس‌اپ، لاین و… اشاره کرد؛ اما بر اساس گزارش کاربران مختلف از نقاط مختلف کشور، برخی افراد در دسترسی به شبکه اجتماعی لاین دچار مشکلاتی شده‌اند و خطاهایی نظیر مشکل شبکه و… نمایش داده می‌شود. فعلا هیچ سازمان و ارگانی در این خصوص اظهار نظر نکرده است و فیلترینگ این شبکه اجتماعی در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. البته این احتمال نیز می‌رود که لاین دچار اختلالاتی شده باشد که در این صورت به‌زودی مشکل برطرف خواهد شد و کاربران خواهند توانست دوباره از این شبکه اجتماعی استفاده کنند. شما نیز می‌توانید از هر کجای ایران زمین دسترسی خود را به شبکه لاین اعلام کرده و ما را در جریان این امر قرار دهید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت