نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » تکنولوژی » شیائومی: بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر از MIUI استفاده می‌کنند

233d174726146d341ed42ba9734eda41_M

شیائومی در سال ۲۰۱۰ بنیان‌گذاری شده و در طول چند سال اخیر موفقیت‌های زیادی را در بازار چین کسب کرده است. این کمپانی چینی امروز اعلام کرد که ۱۰۰ میلیون کاربر MIUI در سطح جهان دارد.

هم‌اکنون رتبه اول تولیدکننده گوشی‌های هوشمند در چین و رتبه سوم جهانی در اختیار این کمپانی ۴۶ میلیارد دلاری است. شیائومی تنها گوشی هوشمند تولید نمی‌کند و انواع محصولات تکنولوژی را به تولید می‌رساند؛ از تبلت و تلویزیون‌های هوشمند گرفته تا لامپ‌های هوشمند خانگی و پاور‌بانک‌ها.

شیائومی پلتفرم اختصاصی خود را بر پایه اندروید و با نام MIUI بر روی گوشی‌های هوشمند ساخت خود ارائه می‌کند. این پلتفرم اکنون در نسخه‌ی ششم خود قرار دارد و به گفته شیائومی در حال حاضر ۱۰۰ میلیون کاربر در سطح جهان از MIUI استفاده می‌کنند.

در دسامبر ۲۰۱۳ تعداد کاربران MIUI تقریبا ۳۰ میلیون بود و در ماه می ۲۰۱۴ این مقدار به ۵۰ میلیون رسید و اکنون شیائومی از استفاده ۱۰۰ میلیون کاربر از این پلتفرم خوشحال است.

امسال شیائومی قصد دارد قدم‌های بزرگی بردارد و احتمالا پا به آمریکا بگذارد. به زودی مرکز خرید محصولات پرطرفدار شیائومی در آمریکا شروع به کار می‌کند و گوشی‌های هوشمند این شرکت در کشوری خارج از چین به فروش خواهند رسید. اما نظر شما درباره کمپانی شیائومی و پلتفرم MIUI این شرکت چیست؟ تاکنون از MIUI استفاده کرده‌اید؟ تجربیات خود را در بخش نظرات با ما در میان بگذارید.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت