نایت ملودی » سرگرمی » طنز و خنده » طنز » عیدی کولاک دولت

اسکناس عیدی دولت

بالاخره انتظارها به سر رسید  و عیدی کارکنان دولت اعلام شد. به دنبال اعلام عیدی ۶۰۳ هزار و پانصد تومانی،در بیمارستان قلب شهید رجایی کد ۵۵ اعلام شد و آماده باش کامل برای پذیرش کارکنانی که از شدت ذوق زدگی(!) ریتم قلبی آنها نامنظم شده بود اعلام شد و از همه متخصصین فلب درخواست شد که به این بیمارستان مراجعه کنند!

همراه یکی از کارکنان دولت با اشاره به افزایش بیش از ۱۰۰ هزار تومانی عیدی به نسبت سال گذشته از دولت به خاطر افزایش خارج از عرف عیدی انتقاد کرد و گفت:با این افزایش بی سابقه عیدی و نبود تورم چطور می توان این پول را خرج کرد؟آیا دولت به فکر سلامت قلب کارکنان خود نیست که اینطور مبلغ عیدی را افزایش می دهد؟

همچنین یکی از کارکنان اظهار داشت: طبق محاسبات ما با این مبلغ عیدی می توانیم بیش از ۱۰ دست لباس و کفش برای خودم و همسرم و ۴ تا بچه ای که داریم بخریم و با باقیمانده آن نیز میتوانیم پس اندازی داشته باشیم که بعد از عید پرده منزلمان را عوض کنیم!

گفتنی است حجم بالایی از درخواست مرخصی برای خرج کردن عیدی سال ۹۴ به رؤسای ادرات دولتی رسیده که ممکن است کارکرد این ادارات را با اخلال مواجه نماید!

هم اکنون بانک مرکزی نیز در اطلاعیه ای اعلام کرد server های طرح شاپرک به دلیل حجم بالای مبادلات بانکی از دسترس خارج شده و تلاشها برای برطرف نمودن مشکلات این نهاد تا کنون ناکام مانده است!!

تاریخ: 05 فوریه 2015
نویسنده: رضا ایرانی
دسته بندی: طنز
نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت