مرتبط با این مطلب
نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » باور نکردنی ها » زنده ماندن مردی با یک قیچی در سرش

زنده ماندن مردی با یک قیچی در سرش

زنده ماندن مردی با یک قیچی در سرش
چندی پیش یک مرد مکزیکی در حالی که یک قیچی در چشمش فرو رفته بود، با خونریزی بسیار زیاد به یکی از بیمارستان های شهر مراجعه کرد و با نهایت ادب از ان ها درخواست کمک کرد در حالی که در این شرایط معمولا همه در اضطراب بسیاری هستند.
“آسویدو مونروی” مرد ۳۲ ساله ای است که حالا به نام “آقای باشخصیت” شناخته می شود. دوستان وی که همراه او به بیمارستان آمده اند دلیل اصلی این ماجرا را یک درگیری ساده تنها به خاطر ادب این مرد اعلام کردند.

یکی از دوستان “اقای باشخصیت” می گوید: چندی پیش در رستوران در حال غذا خوردن بودیم که یک نفر که آشنایی دوری با مچروح داشت از راه رسید و با متلک های مختلف شروع به تحریک “آسویدو” کرد اما در این کار موفق نبود.
وی ادامه داد:” این مرد خشمگین با دیدن آرامش “اسویدو” عصبی تر شد و شروع به ضرب و شتم دوست ما کرد و ناگهان با یک چاقو که از جیبش خارج نمود به سر وی ضربه ای وارد کرد ومتواری شد. “
او در مورد برخورد پرستاران هم می گوید:” ابتدا آن ها با توجه به ادب دوست من فکر کردند که یک شوخی است اما زمانی که وی به خاطر از دست دادن خون زیاد از حال رفت تازه این ماجرا را باورکرده و او را به اورژانس رساندند.”
وی پس از یک عمل جراحی سلامت خود را به دست آورده است در حالی که پزشکان اعتقاد داشتند که این ماجرا می توانست به قیمت جون او تمام شود.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت