نایت ملودی » سرگرمی » نایت پلاس » جالب انگیز » مادر نابینایی که کودکش را می بیند(عکس)

خانم «کتی بتیز» از ۱۱ سالگی نابینا بوده‌است. اما او توانست در ۲۹ سالگی برای اولین بار نوزاده تازه متولد شده‌اش را با استفاده از یک عینک ویژه ببیند.

ویدئوی منتشر شده از لحظه دیدار این مادر و فرزند به سرعت در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی منتشر شد. خانم بتیز در این ویدئو بعد از دیدن نوزادش می‌گوید: «آه خدای من. انگشتان کشیده‌اش را نگاه کنید. من فکر می‌کنم او خیلی شبیه ماست.»

.

مادر نابینایی که کودکش را می بیند(عکس)

.

خانم بتیز در فاصله ۲ ساعتی شهر تورنتو در کانادا زندگی می‌کند. او از یک بیماری به نام «دژنراسیون ماکولا» رنج می‌برد که باعث شده تا مرز نابینایی دید چشمانش افول کند. اما توانست به کمک یک عینک مخصوص نوزادش را ببیند تا مادر بودن را بیشتر احساس کند.

هزینه این عینک ۱۵۰۰۰ دلاری (حدود ۴۵ میلیون تومان) است که توسط بیمه پوشش داده نمی‌شود و خانم بتیز توانسته این عینک را از طریق کمک‌های مالی دیگران خریداری کند.

مادر نابینا

«تیلور وست» مدیر اطلاع رسانی شرکت این عینک که «eSight s» نام دارد گفت که این عینک ویژه هم اکنون در سازمان غذا و دارو ایالات متحده ثبت شده و در حال حاضر ۱۴۰ نابینا در شمال آمریکا از این عینک استفاده می‌کنند و از طریق آن می‌توانند ببینند.

خانم بتیز گفته می‌تواند از این به بعد راحت‌تر از قبل از نوزادش مراقبت کند.

نظرات
نام و نام خانوادگی  
آدرس ایمیل  
آدرس سایت